معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی:

ادارات مسکن، شهرسازی و راه و ترابری تفکیک می‌شوند

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۴۴:۳۰
کد خبر: ۱۰۶۶۹۰۳
ادارات مسکن، شهرسازی و راه و ترابری تفکیک می‌شوند
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی گفت: فعالیت ادارات کل راه و شهرسازی ، راهداری و حمل و نقل در استان‌ها آسیب شناسی شده و به این نتیجه رسیده ایم که اداره کل مسکن و شهرسازی و راه و ترابری تفکیک شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ نعمت الله ترکی، در دیدار با استاندار کرمان با اشاره به اینکه در سه ماه گذشته به ۱۲ استان سفر کرده ام، اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی وزارتخانه زیربنائی و روبنائی است که تجمیع وزارتخانه‌های راه و ترابری و مسکن و شهرسازی با رویکرد کوچک سازی دولت انجام شد، اما مشکلاتی در استان‌ها وجود دارد.

او افزود: فعالیت ادارات کل راه و شهرسازی ، راهداری و حمل و نقل در استان‌ها آسیب شناسی شده و به این نتیجه رسیده ایم که اداره کل مسکن و شهرسازی و راه و ترابری تفکیک شود و تغییر ساختار و تفکیک وظایف صورت بگیرد.

ترکی با اشاره به اینکه تاکنون در بحث شایستگی و شایسته سالاری در انتخاب مدیران خوب کار نشده است، تصریح کرد: یک ماهی است که کار را در این زمینه در وزارتخانه آغاز کرده ایم و پرونده شایستگی انتصاب را تشکیل داده ایم و تا دو سه ماه آینده کار ارزیابی همه مدیران میانی وزارتخانه را انجام خواهیم داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز