دبیر و اعضای موسسه کلبه آسمانی با خانواده شهیدان برزگر دیدار کردند

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۸:۵۹:۲۷
کد خبر: ۱۰۶۶۹۳۷
دبیر و اعضای موسسه کلبه آسمانی با خانواده شهیدان برزگر دیدار کردند
دبیر و اعضای موسسه مردم نهاد جوانان کلبه آسمانی به همراه مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کرمان به دیدار مادر شهیدان برزگر رفته و با مادر شهیدان حسین و اکبر برزگر، گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رامین عبدلی دبیر موسسه مردم نهاد جوانان کلبه آسمانی در این دیدار  ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای مادر شهیدان برزگر، اظهار داشت : خدمت به خانواده شهدا و همسران و بخصوص مادران شهدا یک تکلیف الهی محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر دلجویی از خانواده شهدا گفت: شجاعت و شهامت شهدا، جانبازان و ایثارگران در کنار صبر و شکیبایی خانواده‌هایشان غیرقابل توصیف است.

دبیر موسسه مردم نهاد جوانان کلبه آسمانی افزود: اکنون وظیفه ما جوانان است که ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم و در فعالیت‌های اجتماعی و خدمت به جامعه الگوی خود قرار بدهیم .

عبدلی خطاب به مادر شهیدان تصریح کرد: عزت ،قدرت ، توان ، عظمت و اقتدار کشور وابسته به شما بزرگواران است و توفیقی است که سایه شما بالای سر کشور قرار دارد.

مادر شهیدان برزگر نیز در این دیدار بیان کرد: بخاطر اینکه فرزندان شهیدم از این خانه به جبهه و برای دفاع از خاک کشور رفتند، از این خانه خاطره داشته و نمی‌توانم در مکانی به غیر از اینجا زندگی کنم .

وی در پایان اضافه کرد: خدارا شاکرم که مسئولان و جوانان همیشه به دیدارم آمده و از اوضاع من باخبر هستند و هیچ انتظاری از کسی نداشته و افتخار میکنم که فرزندانم در راه اسلام و امام شهید شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز