استاندار کرمان عنوان کرد:

ممنوعیت ورود کاروان‌های زیارتی سردار شهید سلیمانی در ایام اربعین حسینی به کرمان

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۷:۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۰۶۸۱۴۰
ممنوعیت ورود کاروان‌های زیارتی سردار شهید سلیمانی در ایام اربعین حسینی به کرمان
استاندار کرمان گفت: با تصویب ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، عزیمت کاروان‌های زیارتی به استان کرمان برای حضور در مزار سردار شهید قاسم سلیمانی در ایام اربعین حسینی ممنوع است و ۱۱ ورودی استان از روز دوشنبه ۱۴ مهر ماه کنترل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا عنوان کرد: همیشه تاکید بر فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک است، اما به نظر می‌رسد فرهنگ آن هنوز جا نیفتاده است.

وی با اشاره به مطالبات والدین دانش‌آموزان و معلمان در مورد برخی از مشکلات برگزاری کلاس‌های حضوری و مجازی بیان داشت: ضمن اینکه تاکید بر بازرسی از تمام مدارس سطح استان و رعایت کامل و سختگیرانه شیوه‌نامه‌های بهداشتی است، پیشنهاد استان را برای تعطیلی دو هفته‌ای مدارس به ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا ارسال خواهیم کرد.

استاندار کرمان همچنین با توجه به ایام اربعین حسینی و حرکت احتمالی کاروان‌های زیارتی مزار سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: عزیمتِ کاروانی به سمت استان کرمان برای حضور در مزار سردار شهید قاسم سلیمانی در این ایام ممنوع است.

دکتر فدائی ادامه داد: کنترل 11 ورودی استان کرمان نیز از روز دوشنبه 14 مهر ماه برای جلوگیری از ورود کاروان‌های زیارتی انجام می‌شود، ضمن اینکه در ورودی های شهر کرمان و مزار شهید سلیمانی نیز به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنترل صورت می‌گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز