شهادت یک پرستار کرمانی به دلیل ابتلا به کرونا؛

دومین شهید مدافع سلامت استان کرمان آسمانی شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۶:۲۶
کد خبر: ۱۰۶۸۷۳۱
دومین شهید مدافع سلامت استان کرمان آسمانی شد
«ام‌البنین شاهمرادی‌پور» پرستار بیمارستان مهرگان کرمان در پی ابتلا به بیماری کرونا و پس از چند روز مبارزه با این بیماری، شامگاه ۱۲ مهرماه آسمانی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پی شهادت شهیده مدافع سلامت «ام‌البنین شاهمرادی‌پور» پیام تسلیتی صادر کرد که در این پیام آمده است: «ایثار و از خودگذشتگی در راه خدمت به جامعه، پاداشی عظیم نزد خداوند متعال دارد و در این راه پرمخاطره، جان برکفان حوزه‌ی سلامت از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا با فداکاری و تحمل شرایط سخت و طاقت‌فرسا به بیماران ارائه‌ی خدمت می‌دهند و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیده‌اند».

 این پیام می‌افزاید: «شهیده مدافع سلامت  خانم «ام‌البنین شاهمرادی‌پور» پرستار بیمارستان مهرگان شهر کرمان، نمونه‌ی یک انسان بااخلاق، متعهد و سخت‌کوش بود که در این برهه از زمان با جان‌فشانی در راه خدمت به مردم، در پی ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و تحمل یک دوره بیماری، شامگاه ۱۲ مهرماه به لقاء‌الله پیوست».

در ادامه این پیام آمده است: «اینجانب این مصیبت فراموش‌نشدنی را به خانواده گرامی آن شهیده والامقام، جامعه پرستاری، خانواده بزرگ حوزه سلامت استان کرمان و همکاران محترم ایشان در بیمارستان مهرگان شهر کرمان صمیمانه تسلیت گفته و از خداوند متعال غفران و رحمت الهی برای همکار فداکارمان و برای بازماندگانش صبر و بردباری مسئلت دارم».

پیش از نیز شادروان «دکتر سیدمهدی بهشتی‌شیرازی» متخصص اطفال بیمارستان علی ابن‌ابیطالب (ع) شهرستان راور به خیل شهدای مدافع سلامت پیوسته بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز