نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

آیین نامه ملی روش های تدریس مجازی برای معلمان باید تدوین شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۷:۰۰:۴۸
کد خبر: ۱۰۶۹۲۳۳
آیین نامه ملی روش های تدریس مجازی برای معلمان باید تدوین شود
نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: آیین نامه ملی روش های تدریس مجازی برای معلمان باید تدوین شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا پور ابراهیمی در جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور وزیر آموزش و پرورش و مسئولان استان برگزار شد، با اشاره به رویکرد جدید آموزش و پرورش با توجه به همه گیری بیماری کرونا گفت: به دنبال تامین منابع مالی به منظور تامین بخشی از نیازهای سخت افزاری آموزش مجازی دانش آموزان هستیم.

وی با اشاره به کمتر بودن درصد سرانه آموزشی در مرکز استان کرمان، گفت: در شهر کرمان میانگین سرانه آموزشی دو ناحیه از چهار درصد هم کمتر است و شرایط بسیار بدتری نسبت به متوسط استان داریم که اصلا زیبنده شهر ما نیست.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: احکامی در قانون بودجه برای تامین منابع وجود دارد که بخشی از آن بر زمین مانده و یکی از موارد تغییر کاربری ها در آموزش و پرورش است.

پورابراهیمی اظهار داشت: نیازمند منابع برای ایجاد فضای آموزشی جدید هستیم و یکی از راه ها تغییر کاربری هاست که به دلیل محدودیت های ناشی از قانون، عدم وجود اسناد مالکیت کار پیش نرفته و باید وزارت آموزش و پرورش در این زمینه تصمیم گیری و کار را عملیاتی کند.

نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که ظرفیت هایی در بخش های دیگر می توانیم فراهم کنیم، افزود: یکی از سرفصل های نهایی، بحث مالیات بر ارزش افزوده و تخصیص یک درصد از این محل برای نوسازی مدارس است که سهم ۲۰ درصدی برای نوسازی خواهد بود.

رئیس کمیسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به روش های حوزه تدریس و انتقال اطلاعات علمی به دانش آموزان تصریح کرد: باید دوره آموزشی تخصصی برای معلمان و نحوه تدریس سرفصل های جدید در دستور کار کشور قرار گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز