رئیس گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:

در استان کرمان ۳۴۲ نشریه چاپی و الکترونیکی داریم

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۳۸:۵۸
کد خبر: ۱۰۶۹۲۷۱
رئیس گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ضمن تبریک به مناسبت راه‌اندازی نمایندگی خانه مطبوعات در سیرجان گفت: ما در استان کرمان ۳۴۲ نشریه چاپی و الکترونیکی داریم که سهم سیرجان ۳۶ رسانه است که رتبه اول در استان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی سیف‌الدینی که در آئین معرفی نماینده خانه مطبوعات در سیرجان سخن می‌گفت افزود: سیرجان را به‌عنوان پایتخت مطبوعات محلی به وزارتخانه معرفی کرد‌ه‌ایم که عملی شدن این اتفاق نیازمند پیگیری خانه مطبوعات و مسئولان سیرجان هست.

وی بابیان اینکه در سیرجان جای جشنواره تخصصی صنعت خالی است افزود: با توجه به تعدد رسانه‌های سیرجان یک رسانه سراسری ویژه حوزه معدن که در این حوزه تخصصی کار کند، هم می‌تواند راه‌اندازی شود که از اجرایی شدن هر سه طرح با همکاری و همراهی فعالان مطبوعاتی شهرستان سیرجان حمایت خواهیم کرد.

رئیس گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: نشریات سیرجان ازنظر تیراژ وضعیت خوبی دارند، اما از یارانه مطبوعات برخوردار نیستند و این تنها به این دلیل است که درزمینهٔ تعیین ضریب کیفی اقدام نکرده‌اند که امیدواریم با راه‌اندازی خانه مطبوعات در شهرستان شاهد اقدامات مفید و مؤثری در حوزه ارتقاء فعالیت رسانه‌های سیرجان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز