استاندار کرمان:

جرای طرح‌های توسعه‌ای جدید نرخ بیکاری کرمان را کاهش می‌دهیم

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۶:۴۹:۵۳
کد خبر: ۱۰۶۹۸۲۹
جرای طرح‌های توسعه‌ای جدید نرخ بیکاری کرمان را کاهش می‌دهیم
استاندار کرمان؛ شهامت، شجاعت و قدرت خطرپذیری را لازمه کار اقتصادی دانست واظهار داشت: امروز شاهد کلنگ زنی ۲ پروژه هستیم که در تولید و اشتغال استان‌ کرمان بسیار موثر هستند و با اجرای این طرح‌ها نرخ بیکاری کرمان را کاهش می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛  محمدجواد فدائی در آیین کلنگ زنی طرح های توسعه ای شرکت جهان فولاد سیرجان اظهار گفت: جلسات زیادی برای تامین مالی پروژه ها داشتیم و با رایزنی با شرکت ملی مس و گل گهر  خوشبختانه در ۲ مرحله با افزایش سرمایه این شرکت موافقت کردند.

  فدایی تاکید کرد: ما علاقمند نیستیم پروژه هایی کلنگ زنی شوند اما اجرایی نشوند، این پدیده بسیار بد و ناپسندی است، امیدوارم رئیس صمت استان مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد را پیگیری کند.

استاندار کرمان با بیان اینکه امسال سال جهش تولید است و جهش تولید به معنای سرعت در کار هاست اظهار داشت: ما برای ایجاد شغل باید این واحد ها را راه اندازی کنیم تا افرادی مشغول به کار شوند، اگر ما در مسائل اقتصادی هم فکر و هم نظر نباشیم مطمئنا به نتیجه نمی رسیم و بحث روی ایده ها و همفکری موجب نتیجه مطلوب در کارها خواهد شد.

وی نبود دیدگاه مشترک را یکی از مشکلات امروزه در سرمایه گذاری دانست و گفت: ما مدیران در اهداف توسعه و اهداف دولت، دیدگاه مشترک نداریم، چراکه اگر چنین دیدگاهی داشتیم، بسیاری از مشکلات حل می شد.

به گفته استاندار، شجاعت و شهامت و خطرپذیری لازمه کار اقتصادی است و باید با توکل به خدا کار را شروع کنیم، درست است که باید همه جوانب در نظر گرفته شود، نمی گویم بی گدار به آب بزنید، اما وسواس نداشته باشید.

وی با اشاره به پروژه انتقال آب خلیج فارس گفت: همین شجاعت و قدرت خطرپذیری برای پروژه انتقال آب، رخ داد که مشخص نبود دقیقا چه اتفاقی خواهد افتد اما امروزه بزرگ‌ترین پروژه آبی کشور به اتمام و به بهره برداری رسید.

  وی با بیان اینکه متاسفانه در فعالیت‌ها در بسیاری از مواقع زمان را از دست می دهیم اظهار کرد: اگر قرار است برای جوانی شغل ایجاد کنیم، امروز با یک هفته دیگر بسیار متفاوت است چراکه مشخص نیست در این یک هفته چه اتفاقی برای آن جوان می افتند.

  دکتر فدایی با اشاره به لزوم توجه به زمان گفت: سعی کنیم دیگر زمان را از دست ندهیم و کارها را با سرعت عمل بیشتری پیش ببریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز