رئیس اتاق بازرگانی کرمان:

خرید قطعات صنعتی از واحدهای تولیدی استان موجب صرفه جویی ارزی می شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۰۲:۱۰
کد خبر: ۱۰۷۰۰۹۱
خرید قطعات صنعتی از واحدهای تولیدی استان موجب صرفه جویی ارزی می شود
رئیس اتاق بازرگانی کرمان گفت: بسیاری از واحدهای تولیدی کرمان می‌توانند قطعات مورد نیاز صنایع استان را با تکنولوژی بالا و کیفیت مناسب تولید کنند که اگر به آنها اعتماد و خرید از این واحدها انجام شود، برای کشور صرفه جویی ارزی را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدمهدی طبیب زاده در بازدید از دو واحد تولیدی کرمان به همراه جمعی از مدیران اجرایی و قضایی استان، ضمن تقدیر از حمایت جدی دستگاه قضایی از تولید، افزود: نظام پیمانکاری فرعی(spx) به عنوان رابط بین واحدهای کوچک تولید کننده و مصرف کننده بسیار مهم است که در صورت اجراشدن، ارتباط سیستماتیک بین واحدهای کوچک تولیدکننده و شرکت های بزرگ مصرف کننده برقرار می شود.

طبیب‌زاده، خاطرنشان کرد: اتاق کرمان اطلاعات لازم در خصوص نیاز شرکت ها به قطعات مورد استفاده و لیست توان تولیدی استان را جمع آوری کرده تا بتواند این نظام را اجرا کند اما موانعی در سر راه وجود دارد که باید نظارت بیشتری صورت گیرد. رئیس اتاق کرمان اظهار کرد: در راستای حل و فصل مسائل و مشکلات بخش تولید و انجام وظایف کمیته تحت حمایت قضایی و ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه، مسائل مربوط به شرکت های تولیدی و تجاری به این هیات منعکس و با حضور مقامات عالی قضایی و اجرایی در استان مسائل بررسی می شود.

وی ادامه داد: در این رابطه رویکرد مثبتی وجود دارد و همه اعتقاد و اذعان دارند که در حال حاضر تنها راه نجات کشور تولید است که متاسفانه با مشکلات عدیده داخلی و خارجی روبروست و بایستی به تولید کمک شود. طبیب زاده گفت: در راستای حمایت از تولید و جهش تولید، بازدیدها و بررسی مسائل واحدهای تولیدی ادامه دارد و هر 15روز یک بار جلساتی برگزار می شود تا تولید آسیب کمتری ببیند و بتوانند از این گردنه سخت عبور کند.

رئیس اتاق کرمان بیان کرد: مرکز کسب و کار اتاق در راستای کمک به بهبود فضای کسب و کار کرمان، با جمع‌آوری اطلاعات، دسته بندی مشکلات و ارائه آنها به مشاوران برای آنها راه حل هایی پیش بینی می کند که این راه حل ها مربوط به سیستم قضایی، اجرایی و بانکی است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز