رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان:

استان کرمان در سایه ارتقاء امنیت به بهشت سرمایه گذاری تبدیل شده است

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۶:۵۹:۳۹
کد خبر: ۱۰۷۰۷۷۵
رئیس مجمع نمایندگان استان، گفت: استان کرمان در سایه ارتقاء امنیت و به ویژه نتایج ارزشمند حاصل از راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی به بهشت سرمایه گذاری و مکانی مطمئن برای فعالان بخش خصوصی تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ شهباز حسن پور در این خصوص تصریح کرد: یکی از نعمت های پروردگار نعمت امنیت است و نیروی انتظامی مقتدر کشور و کرمان در جای جای استان در خط مقدم مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر و دیگر افرادی که مخل نظم و امنیت هستند قرار دارد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به لطف خداوند و در سایه زحمات شبانه روزی فرماندهی انتظامی استان، معاونان، پلیس های تخصصی، فرماندهان انتظامی شهرستان ها و سایر کارکنان از امنیت بالایی در سطح استان برخوردار هستیم اما مطلبی که لازم دانستم بر آن تاکید کنم راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی در استان است که تلاش این رده باعث شده زمینه سرمایه گذاری در استان کرمان بیش از قبل فراهم و در سایه این امنیت، استان کرمان به بهشت سرمایه گذاری برای کارآفرینان تبدیل شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان افزود: خوشبختانه در کنار فعالیت ها و اقدامات نیروی انتظامی با پیگیری های قاطعانه مسئولان قضائی، مدیر کل دادگستری، دادستان، اعضای شورای تامین استان و سربازان گمنام امام زمان (عج) شاهد حضور فعالان بخش خصوصی در جای جای استان هستیم و یکی از دلایل ابراز قدردانی بنده به واسطه امنیتی است که آرامش این کارآفرینان و سرمایه گذاران را رقم زده است.

وی بیان داشت: مهمتر از این موضوع، مولفه کاهش جرایم است وقتی که ما مسائل و اطلاعات را بررسی می کنیم شاهد کاهش آمار سرقت ها هستیم که نباید از کنار این مولفه نیز بدون توجه عبور کنیم.

حسن پور ادامه داد: این نتایج ارزشمند در سایه زحمات و تلاش های شبانه روزی پلیس و همراهی اعضای شورای تامین و همچنین مسئولان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محقق شده که برادر بزرگوارمان سردار"معروفی" فرمانده سپاه ثارالله استان در جلسه اخیری که با یکدیگر داشتیم قدردان مجموعه نیروی انتظامی بودند و هم در رابطه با همکاری بسیج با پلیس اعلام آمادگی روزافزون کردند که قطعا این همبستگی، وحدت، انسجام و هماهنگی باعث خیر و برکت برای مردم استان شده و باید از این زحمات شبانه روزی قدردانی شود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده به نوبه خود از تمام مسئولان استان می خواهم برای تجهیز نیروی انتظامی به امکانات روز کشور اقدام کنند و این حداقل کاری است که مسئولان می توانند برای ارتقاء امنیت استان با فرزندان عزیز خود در مجموعه شورای تامین و نیروی انتظامی همراهی و همکاری بیشتری داشته باشند.

حسن پور در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اتفاق خوب دیگری نیز که اخیرا رخ داده بحث خیرین امنیت ساز است که به عنوان نماینده مردم، دست فعالان این حوزه در امور بهداشت و درمان و مدرسه سازی را می بوسم اما بحث خیرین امنیت ساز ابتکار عمل پلیس بوده که امیدواریم این طرح نیز در دیار کریمان همانطور که در طول تاریخ در امور خیر زیادی پیشگام بوده بتواند در هفته ناجا نیز شتاب بیشتری بگیرد.

وی اضافه کرد: از تمام مجموعه ناجا به ویژه سردار "اشتری" عزیز فرمانده محترم این مجموعه که در کنار تلاش شبانه روزی خود هماهنگی و تعامل نزدیکی نیز با نمایندگان مجلس در خانه ملت دارند قدردانی می کنم و آرزوی صحت و سلامتی برای همه این عزیزان دارم.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در پایان یادآور شد: امکان پیشرفت علمی، سیاسی و اخلاقی در سایه امنیت امکان پذیر است اما از همه مهمتر، امنیت باعث حفظ نیروی انسانی به عنوان سرمایه های اصلی جامعه می شود و نیروی انتظامی در خط مقدم صیانت از این سرمایه مهم قرار دارد؛ بنده به نوبه خود از سردار اشتری عزیز می خواهم هر طور که صلاح می دانند فرزندان خود در مجموعه انتظامی استان کرمان را مورد تفقد قرار دهند و این همبستگی و انسجام را به محضر رهبری عزیز نیز گزارش کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز