معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

پروژه ۱۷ ساله هنرستان پسرانه بافت افتتاح می‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۰:۲۸
کد خبر: ۱۰۷۰۸۶۰
پروژه ۱۷ ساله هنرستان پسرانه بافت افتتاح می‌شود
معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: پروژه نیمه‌تمام با عمر زیاد در کشور نداریم و حتی پروژه پنج ساله رها شده هم نداریم و پروژه 17 ساله شهرستان بافت طی یکی دو ماه آینده افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مهرالله رخشانی‌مهر امروز در آیین کلنگ‌زنی مدرسه ابونصر فارابی شهرستان بافت اظهار داشت : در سفر قبلی بازدیدی که در سفر به قبل به شهرستان داشتیم تعداد زیادی پروژه نیمه‌تمام و رها شده بود که پیمانکار هم نداشت و پروژه‌ها وضعیت نابسامانی داشتند.

وی با بیان اینکه پروژه 17 ساله بافت طی یکی دو ماه آینده افتتاح می‌شود، گفت: پروژه نیمه‌تمام با عمر زیاد در کشور نداریم انشاءالله پروژه‌های که کلنگ‌زنی شد مصمم هستیم که در زمان معین افتتاح کنیم.

در ادامه صمدالله محمدی نماینده شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس با بیان اینکه سه شهرستان در استان رتبه مناسبی در نوسازی مدارس ندارند، گفت: یکی از مزیت‌ها و شاخص‌های مهم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه نیروی قوی و ارزشمند است و لازمه ادامه تحصیل و رشد، وجود زیرساخت است که یکی از نیازهای اولیه ما برای آموزش، مدرسه است.

وی افزود: چند پروژه از سال 90 داشتیم که معطل مانده‌ بودند همه به نتیجه رسیدند به جز مدرسه طوبی که امیدواریم این مدرسه هم به مناقصه گذاشته شود.

وی گفت: مدرسه 12 کلاسه آزادگان و مدرسه سه کلاسه شهید داوود آخوندی و انشاءالله تا پایان آبان ماه هنرستان فنی پسرانه بعد از 18 سال شروع به اتمام می‌رسد و شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز