عاملان ایجاد مزاحمت در پارک‌های کرمان دستگیر شدند

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۳:۲۷:۰۳
کد خبر: ۱۰۷۱۰۹۷
عاملان ایجاد مزاحمت در پارک‌های کرمان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۲ نفر که با سگ گردانی در پارک‌های کرمان باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده بودند،خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ محمدرضا فداء، ضمن اعلام این خبر گفت: در پی اعلام به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر سگ گردانی و حمله این حیوانات به زنان و ایجاد ناامنی در پارک، بدون فوت وقت ماموران انتظامی  برای بررسی موضوع و برخورد با هنجارشکنان و عاملان سگ گردانی در این مکان به محل اعزام شدند.

او افزود: ماموران انتظامی با حضور در محل وقوع مشاهده کردند، ۲ نفر جوان با ۲ قلاده سگ که آن‌ها را به سمت بانوان می‌فرستادند، باعث ایجاد رعب و وحشت برای زنان می‌شدند که دستگیری آن‌ها را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ فدا تصریح کرد: این ۲ متهم به محض مشاهده پلیس با عربده کشی و تهدید ماموران انتظامی با استفاده از سلاح سرد و برای فرار از قانون با ماموران انتظامی درگیر شدند که در نهایت با سرعت عمل و شلیک پلیس، به دام قانون افتادند.

او با اشاره به اینکه ارازل و اوباش دستگیر شده دارای سابقه نزاع و درگیری بودند، بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده  برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: سگ گردانی اعم از سگ‌های تزئینی به خصوص در معابر عمومی، تفرجگاه‌ها و یا حمل این نوع سگ‌ها در خودرو به نحوی که سگ از شیشه خودرو بیرون آمده و موجب وحشت عابران و یا سایر خودرو‌ها شود، مصداق بزه اخلال در نظم و آسایش عمومی و جرم محسوب می‌شود.

او افزود: پلیس طبق موازین قانونی با افرادی که بخواهند برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند، برخورد خواهد کرد و طبق ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی برای این جرم از ۳ ماه تا یک سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق در نظر گرفته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز