ارائه خدمات درمانی و توانبخشی به بیش از ۵۲ هزار کرمانی

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۷:۴۸:۱۵
کد خبر: ۱۰۷۳۴۹۱
ارائه خدمات درمانی و توانبخشی به بیش از ۵۲ هزار کرمانی
مدیر عامل جمعیت هلال احمر کرمان گفت: در ۶ ماهه نخست امسال، بیش از ۵۲ هزار نفر از خدمات درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمان بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا فلاح، در جلسه توسعه کمیته دارویی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون، ۹۴ هزار و ۵۹۰ نفر به داروخانه‌های جمعیت هلال احمر استان کرمان مراجعه کرده اند.

او با اشاره به اینکه رشد و عملکرد داروخانه هلال احمر سیرجان در شش ماهه  نخست امسال بسیار چشمگیر و افزایشی بوده است، افزود: ارائه خدمات درمانی و توانبخشی به بیش از ۵۲ هزار کرمانی در درمانگاه‌ها و مراکز جامع توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمان حائز اهمیت است.

فلاح به افزایش تعامل و ارتباط داروخانه‌ها و درمانگاه‌های جمعیت هلال احمر استان کرمان با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان تاکید کرد و گفت: رعایت تکریم ارباب رجوع از اولویت‌های بسیار مهمی است که بایستی مورد توجه پرسنل داروخانه‌ها و درمانگاه‌های استان کرمان قرار گیرد.

او با اشاره به جذب خیرین در اجرای برنامه‌های درمانی، بیان کرد: استفاده از ظرفیت منابع موقوفات در مسیر نیات واقفین برای راه اندازی مرکز شیمی درمانی و آنکولوژی در شهرستان رفسنجان به منظور ارائه خدمات به بیماران سرطانی شهرستان از برنامه‌های معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کرمان است.

او به اهمیت موضوع رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراکز درمانی، توانبخشی و داروخانه‌های هلال احمر استان کرمان اشاره کرد و گفت: رعایت زیرساخت‌های فاصله گذاری اجتماعی، نصب دستگاه ضدعفونی کننده و سایر قوانین و مقررات شیوه نامه‌های بهداشتی در محیط درمانگاه ها، مراکز توانبخشی و داروخانه‌های جمعیت هلال احمر استان ضروری است.

جلسه توسعه کمیته دارویی جمعیت هلال احمر استان کرمان به صورت مشترک با اعضای کمیته اجرایی بهداشت و درمان هلال احمر استان با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان؛ معاون بهداشت، درمان و توانبخشی و جمعی از اعضای شورای معاونین، روسای شعب و مدیران داروخانه‌های هلال احمر شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان، کرمان و بم امروز در کرمان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز