فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد:

توزیع بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی در کرمان

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۴:۳۰
کد خبر: ۱۰۷۳۵۰۸
توزیع بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی در کرمان
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از توزیع ۱۴ هزار و ۹۴۰ بسته معیشتی به ارزش حدود ۱۰ میلیارد تومان طی مرحله دوم کمک‌های مومنانه در سراسر استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار حسین معروفی ضمن تسلیت ایام پایانی ماه صفر، رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، با اعلام اینکه مرحله دوم کمک‌های مومنانه و معیشتی از اول دهه امامت شروع شده است، گفت: در حقیقت مرحله‌ی دوم در سه فاز برنامه ریزی شد که فاز نخست آن در دهه امامت و فاز دوم آن در دهه اول محرم الحرام انجام شد و فاز سوم نیز هم اکنون (در دهه آخر صفر) در حال اجراست.

او افزود: در فاز سوم کار با کمک تعدادی از خیرین، کمیته امداد، بنیاد علوی، سپاه و بسیج در حال انجام است.

سردار معروفی تصریح کرد: در فاز سوم ۱۴ هزار و ۹۴۰ بسته معیشتی به قیمت تقریبی هر بسته بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان که شامل برنج، روغن، نخود، لوبیا، ماکارانی رب گوجه فرنگی، خرما، گوشت قرمز و مرغ است، بین ۶۲ هزار خانوار نیازمند توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: ۳۹۵ کارت هدیه ۲۰۰، ۳۰۰ و ۵۰۰ هزار تومانی و ۳۶۷ هزار و ۷۰۰ بسته غذای گرم به همراه ۴۱ هزار و ۶۰۰ قرص نان نیز توزیع می‌شود.

سردار معروفی گفت: ۴ هزار و ۵۰ بسته گوشت قرمز، ۳ هزار و ۴۸۰ بسته گوشت مرغ، ۷ هزار و ۴۷۰ بسته لوازم التحریر، هزار و ۶۱۰ بسته پوشاک از جمله کفش و کیف و ۱۳ هزار و ۶۵۰ بسته‌معیشتی توزیع می‌شود.

او افزود: از این ۱۴ هزار و ۱۶۰ بسته، ۲۰۰۰ بسته مربوط به کمیته امداد و بنیاد علوی است که در شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

سردار معروفی تصریح کرد: کار کمک‌های مومنانه همچنان ادامه دارد و ما تلاش می‌کنیم این کمک‌ها را بین خانواده‌های شناسایی شده در سراسر استان توزیع کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از توزیع بسته معیشتی آرد و لوازم التحریر در شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان طی چند روز آینده خبر داد و گفت: توزیع جهیزیه از دیگر اقداماتی است که قرار است بعد از ماه صفر در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی انجام شود.

سردار معروفی با اشاره به اینکه به واسطه ویروس‌کرونا بخشی از جامعه ما دچار ضرر شده است و بسیاری از کسانی که شغل‌های کوچک داشتند، تحت تاثیر این ویروس منحوس قرار گرفتند، تصریح کرد: ما ملت امام حسین هستیم و باید در این شرایط حساس، دست همدیگر را بگیریم.

او با اشاره به اینکه هم اکنون فصل برداشت خرما و پسته دو محصول اصلی استان کرمان است، از کشاورزان خواست: سهمی را برای کمک به نیازمندان متاثر از کرونا اختصاص دهند.

سردار معروفی با بیان اینکه کمک‌های مومنانه نگاه ترحم نیست بلکه تکریم مردم است، بیان داشت: افراد می‌توانند هدایا و نذورات خود را به ما ارائه دهند که ما بین نیازمندان توزیع کنیم تا کرامت بین مردم بر اساس دستورات ائمه (علیهم السلام) رعایت شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز