برگزاری سومین آزمون استخدامی مقطع درجه داری پلیس کرمان

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۰۷۳۶۶۶
به مناسبت هفته ناجا سومین مرحله آزمون استخدامی مقطع درجه داری پلیس کرمان در سالن امتحانات دانشگاه پیام نور مرکز استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ به مناسبت هفته ناجا سومین مرحله آزمون استخدامی مقطع درجه داری پلیس کرمان با شرکت 253 متقاضی و با حضور معاون هماهنگ کننده و رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان در سالن امتحانات دانشگاه پیام نور مرکز استان برگزار شد.

رئیس هسته گزینش فرماندهی انتظامی استان در ابتدای این آزمون گفت: برابر تدابیر فرمانده انتظامی استان که به موضوع گزینش نیروهای شایسته و در طراز نظام مقدس انقلاب اسلامی برای خدمت در مجموعه انتظامی توجه خاصی دارند این آزمون بمناسبت هفته ناجا با پذیرش بالاترین حجم متقاضیان برگزار شد.

کارمند"حسین حسینی" افزود: تلاش ما نیز عضویابی و گزینش نیروهای شایسته،مومن، متعهد و در شان سازمان خدوم نیروی انتظامی است که در این رابطه افراد پذیرفته شده در حال سیر مراحل پذیرش هستند.

گفتنی است نتایج این آزمون دهم آبان ماه با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری متقاضیان به هسته گزینش فرماندهی انتظامی استان و همچنین از طریق کانال پلیس کرمان در پیام رسان سروش به آدرس@policekerman  اعلام می شوند.    

                                                  

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز