پیام تبریک دکتر سلاجقه، سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۸:۱۸:۰۹
کد خبر: ۱۰۷۴۲۹۲
پیام تبریک دکتر سلاجقه، سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی
سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان با صدور پیامی، هفته تربیت‌بدنی و ورزش را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن پیام دکتر محسن سلاجقه بدین شرح است:

ورزش به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است. به وسیله ورزش و با نهادینه کردن فرهنگ آن در خانواده‌ها می‌توان رشد وجودی، کمال انسان، سلامت افراد و کلیت یک جامعه را تضمین کرد و عـامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ‌هـا و ارزش‌ها شد و با ایجاد همدلی و اتحاد آن‌ها را به سوی اهداف متعالی‌تر که همان پیشرفت است، سوق داد.

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که سخت‌ترین کار برای ورزشکاران و ورزش دوستان دوری از باشگاه، مسابقات، تمرینات و دوستان خود است. هم اکنون بیش از ۶ ماه از تعطیلی کامل باشگاه‌ها و بعضی از مسابقات می‌گذرد. بسیاری از باشگاه داران و مربیان ما به مانند تمامی کسب و کارهای دیگر دچار زیان های متعدد شده‌اند اما در تمامی ادوار تاریخ بحران‌هایی همچون کرونا وجود داشته و این پایان کار نیست و بار دیگر سلامت و آرامش به همه جهان باز خواهد گشت.

از تک تک مربیان، داوران، بازیکنان و پیشکسوتان عزیزان خواهشمندم علی رغم خستگی از شرایط موجود، کماکان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت فرمایند و در تمرین‌های خارج از خانه دستورالعمل‌ها را جدی بگیرند تا این بحران را به سلامت پشت سر بگذاریم.

در پایان اینجانب فرا رسیدن 26مهر ماه را که به عنوان روز تربیت بدنی و ورزش، نامگذاری شده است و همچنین هفته تربیت بدنی را به همکاران و همراهانم در هیئت فوتبال استان کرمان و شهرستان‌ها و جامعه بزرگ ورزشی استان و تمامی کسانی که در پیشبرد ورزش استان وسیع کذمان سهمی را بر عهده دارند، تبریک عرض می نمایم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز