سه نفر مجروح در حوادث روز گذشته

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۰:۵۶
کد خبر: ۱۰۷۷۴۰۹
سه نفر مجروح در حوادث روز گذشته
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان گفت: دو حادثه سقوط از ارتفاع و رانندگی در ساعت پایانی دیشب ۳ مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا میرزایی، در این خصوص تصریح کرد: حوادث شامگاه جمعه دوم آبان ماه در شهر کرمان، سه مجروح  به جای گذاشت.

او با بیان اینکه در حادثه اول فردی به داخل چاله آسانسور در شهر کرمان سقوط کرده بود، افزود: طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۲۳ جمعه دوم آبان ماه از این حادثه آگاه شدیم.

میرزایی با بیان اینکه این حادثه در بلوار جهاد رخ داده بود، بیان کرد: پس از اعلام وقوع حادثه بدون فوت وقت، دو تیم تخصصی نجات این سازمان از ایستگاه‌های شماره ۴ و ۱ در محل حادثه حضور یافته و امداد رسانی به مصدوم را که از طبقه دوم به داخل چاله آسانسور سقوط کرده بود، آغاز کردند.

او افزود: مصدوم که به دلیل بی احتیاطی و رعایت نکردن نکات ایمنی دچار حادثه شده بود در کمترین زمان ممکن  از سوی نجاتگران سازمان آتش نشانی از داخل چاله آسانسور خارج و به بیمارستان منتقل شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در این زمینه به کارفرمایان پروژه‌ها و کارگاه‌های ساختمانی توصیه کرد با رعایت اصول ایمنی و حفاظت محیطی از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

او از تصادف شدید دو دستگاه خودروی زانتیا و کامیون در بزرگراه امام خمینی (ره) حدفاصل تقاطع باقدرت و پل دانش نیز خبر داد و گفت: این حادثه رانندگی منجر به مصدومیت شدید دو نفر از سرنشینان خودروی زانتیا شد.

میرزایی زمان اعلام این حادثه به ستاد فرماندهی ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی را ۲۳ و ۲۳ دقیقه دوم آبان اعلام و بیان کرد: دو دستگاه خودروی امداد و نجات و اطفای حریق این سازمان از ایستگاه‌های شماره ۸ و ۲، بدون فوت وقت در محل حاضر شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری افزود: به‌ علت شدت حادثه، سرنشینان خودروی زانتیا، در خودرو محبوس شده بودند که  به همت آتش‌نشانان از بین آهن‌ پار‌ه های خودرو خارج و به بیمارستان منتقل شدند.

او افزود: هم‌چنین اقدامات اولیه برای پیشگیری از حریق احتمالی از سوی آتش‌نشانان در هر دو حادثه انجام گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز