مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

برای افزایش سطح شادابی و نشاط در جامعه، همه کمک کنند/قهرمانانِ ورزشی، عامل توسعه ورزش شوند

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۱:۵۷:۵۳
کد خبر: ۱۰۷۷۴۳۱
برای افزایش سطح شادابی و نشاط در جامعه، همه کمک کنند/قهرمانانِ ورزشی، عامل توسعه ورزش شوند
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: همه در کنار هم کمک کنند تا بالاترین سطح شادابی و نشاط را در مجموعه جامعه، استان و شهرستان های استان شاهد باشیم

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ میثم پاریزی، در آیین تجلیل از مقام آوران مسابقات مجازی دارت و شطرنج کارکنان دولت در قالب طرح ملی "پویش میزکار میز ورزش"که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد، از هیئت های ورزشی که کمک کردند، مسابقات مجازی کارکنان دولت با عنوان پویش "میز کار میز سلامت" به خوبی در سطح استان و در بین دستگاه ها برگزار شود، قدردانی کرد.

او هفته تربیت بدنی و ورزش را به همه کسانی که برای ارتقاء نشاط و شادابی جامعه زحمت می کشند و در این زمینه تلاش می کنند، تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: این تلاش ها موثر باشد و بتوانیم کمترین آسیب و سطح بیماری را در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه خانواده ها شاهد باشیم و روز به روز بتوانیم گستردگی ورزش را به صورت روزمره در سبد زندگی افراد ببینیم.

پاریزی به برگزاری مسابقات مجازی کارکنان دولت اشاره کرد و بیان داشت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان برگزاری مسابقات را در رشته های مختلف به صورت فیزیکی نداشتیم، ولی رویه هر ساله به این گونه بود، مسابقات کارکنان دولت به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در شهریور ماه برگزار می شد و با توجه به اینکه اکثر رشته ها به صورت تیمی بود، رقابت ها طول می کشید و ما اختتامیه رقابت ها را در ایام الله دهه فجر داشتیم که امسال به دلیل شیوع کرونا این اتفاق نیفتاد و مسابقات به صورت محدود برگزار شد.

او افزود: در حقیقت هدف از برگزاری این رقابت ها این بود، در کنار نگرانی که وجود دارد، ما بتوانیم یک تحرک بدنی را در بین کارکنان دستگاه ها شاهد باشیم.

پاریزی از کارکنان این اداره کل و هیئت های شطرنج و انجمن های ورزشی به ویژه حامد جعفری و فرشاد ثمره که در برگزاری رقابت ها تلاش کردند، تشکر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش از پزشک مدافع سلامت، علیرضا موسی علی رئیس هیئت شطرنج استان کرمان قدردانی و تصریح کرد: این از خودگذشتی و ایثار برای همه ی کسانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا زحمت می کشند از پزشکان گرفته تا پرستاران و کادر درمان قابل ستایش است.

پاریزی از قهرمانان ورزشی به عنوان عاملانی برای توسعه ورزش یاد کرد و گفت: از قهرمانان ورزشی انتظار می رود، فقط به ورزش خودشان فکر نکنند، بلکه ما این توقع را داریم، با توجه به گستردگی جمعیت، گروه های سنی مختلف و جمعیت جوان کشور، خودشان بتوانند ورزش شان را توسعه دهند و کمک کنند در رشته های مختلف نیز ورزش توسعه یابد.

او افزود: ما باید به جایی برسیم که افراد حداقل بتوانند به صورت روزمره، فعالیت های فیزیکی و بدنی در برنامه هایشان داشته باشند و با توجه به محدودیت نیرویی که در مجموعه ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی وجود دارد، بخشی هم دست مجموعه ورزشکاران است تا بتوانند رشته های ورزشی را توسعه دهند.

پاریزی تصریح کرد: مجموعه ورزش در کشور زمانی می تواند بازخورد خود را به صورت مفید و مثبت داشته باشد که آسیب های اجتماعی را از دستگاه هایی که متولی هستند و رصد می کنند، بتواند بگیرید و آن آمار کاهش پیدا کند.

او بیان داشت: آمار نگران کننده ای که وجود دارد، این است، سوادگران مرگ تلاش می کنند به جامعه و جوانان جامعه آسیب بزنند و ما در این زمینه رسالت داریم که اگر کوتاهی کنیم گناهی نابخشودنی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ابراز امیدواری کرد: همه در کنار هم کمک کنند تا بالاترین سطح شادابی و نشاط را در مجموعه جامعه، استان و شهرستان های استان شاهد باشیم و این بتواند کمک کند تا دغدعه های خانواده ها که بعضاً از وضعیت فرزندانشان بی خبر هستند، کاهش پیدا کند.

پاریزی برای همه کسانی که به نوعی برای ارتقاء شادابی و نشاط جامعه زحمت می کشند و تلاش می کنند، آرزوی موفقیت کرد.

در این آئین علاوه بر تجلیل از 12 برگزیده رقابت های مجازی کارکنان دولت در رشته های شطرنج و دارت در دو بخش آقایان و بانوان، دو مسئول برگزاری مسابقات، از مدافع سلامت علیرضا موسی علی رئیس هیئت شطرنج استان کرمان که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به عنوان پزشک در خط مقدم مبارزه با کرونا فعالیت می کند، تقدیر شد.

همچنین در این مراسم از مهدیه اسماعیلی و اسماعیل صادقی نسب که در مسابقات مجازی دارت کشوری به میزبانی گروه توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان به ترتیب حائز مقام های دوم و سوم شده بودند، تجلیل شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز