کشف ۱۰۰ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در جاده راور_کرمان

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۹:۲۳
کد خبر: ۱۰۷۸۷۶۰
کشف ۱۰۰ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در جاده راور_کرمان
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور از کشف 100 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در جاده راور – کرمان خبر داد و گفت: در این رابطه دو متهم نیز دستگیر شده و در بازداشت هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ابوالفضل فرحبخش در تشریح این خبر افزود: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و مبارزه توامان با قاچاقچیان مواد مخدر در پی یکسری اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی مشخص شد که قرار است این محموله مواد مخدر صنعتی از شهرستان کرمان به سمت شهرستان راور و نهایتا استان یزد حمل شود .

وی ادامه داد: پس از رصد و شناسایی تخصصی انجام شده، چهار تیم پوششی و با همراهی یگان تکاوری ۱۱۳ امام موسی کاظم راور ضمن هماهنگی صورت گرفته و دستور مقام قضایی، اقدام به کنترل محور راور_کرمان کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور بیان کرد: پس از کنترل چند ساعته محور، نهایتاً در اواخر شب یک دستگاه خودروی سواری پراید به همراه یک دستگاه خودروی سواری سمند که راه پاک کن آن بود وارد محور شدند که پس از تعقیب و مراقبت در کیلومتر ۶۰ محور به خودروی پراید با استفاده از علائم هشدار دهنده فرمان توقف داده شده که راننده خودرو به فرمان ایست مامورین توجه ای نمی نکرده و به مسیر خود ادامه داد..

فرحبخش افزود: در ادامه با رعایت قانون بکارگیری سلاح جهت متوقف کردن خودروی مورد نظر تعدادی تیر هوایی شلیک می شود که راننده باز هم توجه ای نمی کند و به مسیر خود ادامه می دهد که سرانجام جهت توقف خودرو تعدادی تیر به سمت لاستیک های عقب خودرو پراید شلیک می شود و با عکس العمل به موقع مامورین این خودرو متوقف و راننده دستگیر می شود.

وی عنوان کرد: در بازدید مامورین از خودرو در صندلی عقب آن ۱۰ بسته ماده مخدر صنعتی به وزن ۱۰۰ کیلوگرم از نوع شیشه کشف شده است .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور  با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شده است، اظهارداشت: بلافاصله پس از دستگیری متهم اول، هویت راننده خودروی سمند نیز که بعنوان راه پاک کن بوده و پس از توقیف خودروی پراید متواری شده بود نیز مشخص شد و تحت تعقیب نیروهای انتظامی قرار گرفت و سرانجام دستگیر شد.

وی عنوان کرد: در این عملیات مجموعا دو دستگاه خودرو توقیف و دو نفر از از‌متهمین دستگیر و بازداشت شدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز