دکتر پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی:

اقدام وقیحانه رییس جمهور فرانسه بی پاسخ نمی‌ماند

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۰۸:۱۰:۴۹
کد خبر: ۱۰۸۱۵۴۹
اقدام وقیحانه رییس جمهور فرانسه بی پاسخ نمی‌ماند
رئیس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در پیام تبریک به مناسبت ولادت پیامبر اکرم محمد مصطفی گفت: دشمنان اسلام نمی توانند نور هدایت و رحمت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) را خاموش کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در پیام دکتر محمدرضا پوابراهیمی، آمده است: هفته مبارک وحدت، یادگار هوشمندانه و ارزشمند معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) فصل الخطاب و حجتی است که با انوار درخشان خود، هم روشنگر و راهنمای مسیر مسلمانان جهان است و هم بر چهره کریه دشمنان کینه توز و قسم خورده دین مبین اسلام راه را می‌بندد.

هفته وحدت پیام آور این است که مسلمانان همه با هم برادر هستند و با دست اتحاد ، یکپارچگی ، همگرایی و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاک آن حضرت، مجال از تفرقه افکنی بیگانگان را می‌گیرند. اکنون جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری به بازگشت به سیره نبوی و تحکیم و تقویت برادری و دوستی، نیاز دارد.

او ادامه داده است: متاسفانه یکبارِ دیگر توهینِ نشریه‌ای فرانسوی با افکار فاسد و ضد بشری به ساحت مقدس آخرین و بهترین رسول رحمت، امین وحی و مردم، پیامبر صلح و دوستی، مظهر اخلاق و مهرورزی حضرت محمد مصطفی (ص)، قلب انسان‌های آزاده و بیدار را جریحه دار کرد. اهانت به پیامبر اسلام (ص) این عصاره‌ی خوبی‌ها و فضائل و اخلاق، بی حرمتی به همه‌ی ارزش‌های انسانی و اخلاقی و تمامی پیامبران الهی و انسان‌های وارسته و پاک است، بی شک این اهانت‌ها برنامه ریزی شده و در راستای طرح هراس از اسلام و ارائه چهره‌ی غیر واقعی از اسلام رحمانی و هدایت گر است. اما بُهت آورتر از آن حمایت رییس جمهور فرانسه از این اقدام موهن و توهین آمیز است که با طرحِ ادعای دروغین، مبنی بر تلاش اسلام گرایان برای تغییر قانون اساسی فرانسه که از دل‌ها و ذهن‌های فاسد نشات می گیرد، نه تنها خدشه‌ای به چهره‌ی نورانی پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) وارد نخواهد کرد بلکه به مانند دسیسه‌های گذشته، دشمنانِ اسلام، رسوای عالم خواهند شد و این توهین بی پاسخ نمی ماند. دشمنان اسلام بدانند نور هدایت و رحمت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) خاموش شدنی نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز