مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان عنوان کرد:

افتتاح ۱۰ واحد مسکن مددجویی خیر ساز در استان کرمان

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۷:۲۱:۵۹
کد خبر: ۱۰۸۲۹۰۱
افتتاح ۱۰ واحد مسکن مددجویی خیر ساز در استان کرمان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: ۱۰ واحد مسکن مددجویی خیر ساز به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) برای ایتام تحت پوشش کمیته امداد در مناطق محروم استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یحیی صادقی، در مراسم افتتاح نمادین تعدادی از واحد‌های مسکونی در روستای پلگی از توابع شهرستان قلعه گنج که با حضور ائمه جمعه شهرستان‌های کهنوج و قلعه و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، تأمین مسکن برای مددجویان تحت حمایت به‌ویژه ایتام را یکی از اولویت‌های مهم این نهاد دانست و اظهار داشت: این ۱۰ واحد مسکونی مددجویی با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان که تمام هزینه‌های آن را خیرین پرداخت‌ کرده اند، در مناطق محروم استان افتتاح شدند.

او با بیان اینکه خیرین بازو‌های توانمند کمیته امداد هستند، افزود: افتتاح چنین پروژه‌هایی نیازمند حضور بیشتر خیرین است تا امکان بهره‌برداری هرچه بیشتر و سریع‌تر این طرح‌ها برای دیگر مددجویان نیازمند نیز فراهم شود.

صادقی به انعقاد تفاهم‌نامه ساخت پنج هزار واحد مسکونی با همکاری سازمان برنامه ‌و بودجه برای مددجویان استان کرمان اشاره کرد و بیان داشت: ۷۵ درصد این واحد‌های مسکونی در جنوب استان کرمان برای مددجویان تحت حمایت ساخته می‌شود.

او افزود: ۲هزار و ۴۰۰ مورد از این واحد‌های مسکونی تکمیل‌شده است.

 

نظر شما