با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان

ستادهای مقابله با بحران فرمانداری‌های استان کرمان، تجهیز شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۳:۴۷:۰۳
کد خبر: ۱۰۸۴۵۴۷
ستادهای مقابله با بحران فرمانداری‌های استان کرمان، تجهیز شد
هزینه تهیه و تامین تجهیزات ستادهای مقابله با بحران فرمانداری‌های استان کرمان، ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در راستای برنامه‌های پیشگیری و مقابله با بحران، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان و مدیرکل مدیریت بحران استانداری، 130 دستگاه دیزل ژنراتورهای برق اضطراری، تجهیزات اطفاء حریق مراتع و جنگل‌ها و موتورپمپ‌های تخلیه آب به ستادهای پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران فرمانداری‌های استان کرمان تحویل داده شد.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان هزینه تهیه و تامین این تجهیزات را ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان عنوان کرد و افزود: مهمترین مسئله در مواقع بحران، برقراری مسیرهای ارتباطی و برق منطقه است و به همین منظور ۱۱ دستگاه دیزل ژنراتور تهیه شده که دو دستگاه در مرکز استان و ۹ دستگاه در شهرستان‌ها تجهیز می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور مهار و اطفای آتش در مراتع و جنگل‌های استان نیز 80 دستگاه دمنده و ۳۰ دستگاه فلکس تانک(آبپاش قابل حمل) تهیه و به ستادهای پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران فرمانداری‌های استان کرمان تحویل داده می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان افزود: ۱۱ دستگاه پمپ تخلیه آب نیز برای مواقع سیل تهیه شده است.

دکتر آیت‌اللهی موسوی خاطرنشان کرد: تجهیز بیشتر استان به امکانات پیشگیری و مقابله با بحران هم با تامین اعتبار مجدد در دستور کار خواهیم داشت.

دیزل ژنراتورهای برق اضطراری، تجهیزات اطفاء حریق مراتع و جنگل‌ها و موتورپمپ‌های تخلیه آب به ستادهای پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران فرمانداری‌های استان کرمان تحویل داده شد.

130 دستگاه‌ دیزل ژنراتورهای برق اضطراری، تجهیزات اطفاء حریق مراتع و جنگل‌ها و موتورپمپ‌های تخلیه آب به ستادهای پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران فرمانداری‌های استان کرمان تحویل داده شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز