معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان خبر داد:

برگزاری وبینار «والدین دانا؛ فرزندان توانا»

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۰۸:۵۵:۵۷
کد خبر: ۱۰۸۴۸۳۸
برگزاری وبینار «والدین دانا؛ فرزندان توانا»
معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان از برگزاری وبینار «والدین دانا؛ فرزندان توانا» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جهانشاهی ضمن اعلام این خبر  گفت: این وبینار تخصصی با همکاری خانه فرهنگ تخصصی کارآفرینی و کسب‌وکار «کارمانا» ساعت 17 روز چهارشنبه 21 آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدرس این وبینار دکتر «رویا اسدی»، مؤسس خانه فرهنگ مشارکتی تخصصی کارآفرینی و کسب‌وکار «کارمانا» است، گفت: در این وبینار به این موضوع که «چگونه فرزندانمان را در مسیر آینده‌ای روشن و هدفمند همرانی کنیم»، پرداخته خواهد شد.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با اشاره به راه‌اندازی 22 خانه فرهنگ مشارکتی در شهر کرمان گفت: خانه‌های فرهنگ مشارکتی، ظرفیتی بسیار مطلوب برای ارایۀ آموزش‌ در حوزه‌های مختلف فرهنگ شهروندی وغیره است.

جهانشاهی افزود: تاکنون، علاوه بر خانه فرهنگ مشارکتی «کارمانا»، خانه‌های فرهنگ مشارکتی «کارآفرین»، «انوشه» و «صبا» راه‌اندازی شده است؛ ضمن اینکه خانه‌های فرهنگ «کودکان و نوجوانان» که با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه‌اندازی شده و خانه فرهنگ کودک «رخساره»، به‌طور تخصصی در حوزۀ مسایل مربوط به کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی خانه‌های فرهنگ مشارکتی معلولان و سالمندان نیز در دستور کار قرار دارد که به‌زودی به بهره‌برداری خواهند رسید.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیان کرد: در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و برون‌‌سپاری امور غیرحاکمیتی، در کنار افزایش سرانه‌ها، افزایش کیفی خدمات را نیز شاهد باشیم.

لازم به ذکر است؛ علاقه‌مندان جهت شرکت در وبینار «والدین دانا؛ فرزندان توانا» می‌توانند از طریق لینک زیر ثبت‌نام کنند:

https://eseminar.tv/wb16334

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این وبینار از کد تخفیف ۱۰۰ درصدی shahr استفاده کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر عدد ۳ را به شماره‌های 09053035385 و 03432431892 ارسال کنید.

 

نظر شما