افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان پیش‌بینی می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۱:۳۱
کد خبر: ۱۰۸۶۲۴۳
افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان پیش‌بینی می‌شود
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمیده حبیبی با اشاره به اینکه آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، اظهار داشت: برای امروز بارش باران در شمال و غرب و گاهی وزش باد موقت و کاهش دما در استان پیش بینی می‌شود.

او با اعلام اینکه آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب از بالادست، طغیان رودخانه‌های فصلی، احتمال سیلابی شدن مسیل ها در غرب و شمال استان دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین شدت بارش روز جمعه در مناطق شمالی و غرب استان است و در نیمه جنوبی استان نیز تا صبح شنبه فعالیت سامانه بارشی با شدت کمتری ادامه خواهد داشت.

حبیبی تأکید کرد: دامداران باید از تردد، توقف و چرایی دام در مسیر رودخانه ها خودداری و مردم از سفر‌های غیر حضوری پرهیز کنند و دستگاه‌های اجرایی نیز آمادگی لازم را داشته باشند.

او تصریح کرد: کشاورزان، انبارداری مناسب را انجام دهند و کوهنوردان هم از صعود به ارتفاعات خوداری کنند.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: مردم منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با ۳۳ درجه‌ سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته اند، لاله زار نیز با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

حبیبی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۵ درجه‌ی سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۲۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز