مدیرعامل شهربازی شهر کرمان:

شهربازی کرمان تا اسفندماه تعطیل است

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۴:۱۷
کد خبر: ۱۰۸۶۲۵۲
شهربازی کرمان تا اسفندماه تعطیل است
مدیرعامل شهربازی کرمان با بیان اینکه تعداد مراجعه‌کنندگان به شهربازی کرمان در تابستان امسال به‌دلیل شیوع کرونا، نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۵۰ درصد کاهش داشت، اعلام کرد که شهربازی کرمان تا اسفندماه تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ روح‌الله مطهری، با بیان اینکه در مدت حدود ۱۰۴ روز کاری در امسال، بیش از ۴۹ هزار نفر ورودی و مراجعه‌کننده به شهربازی کرمان داشتیم، افزود: «از تاریخ دوازدهم تیرماه که با مجوز ستاد استانی کرونا شهربازی کرمان بازگشایی شد، تا بیست‌ودوم مهرماه فعالیت داشتیم و با سرد شدن هوا مجددا مجموعه‌ی شهربازی تعطیل شد».

وی ادامه داد: «تمام پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی ستاد کرونا و حتی مواردی بیش از آن شامل ۹ بند از جمله نصب تونل ضدعفونی‌کننده، حذف بلیت و پول و استفاده از دستگاه کارت‌خوان، قرار دادن کیوسک ماسک در ورودی شهربازی و ممانعت از ورود افراد بدون ماسک به داخل مجموعه، نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی در خصوص پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به کرونا، رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی با نشانه‌گذاری روی زمین و صندلی‌ها، اجرا شد».

مطهری ادامه داد: «در مدت بیش از سه‌ماه فعالیت شهربازی، ضدعفونی کل مجموعه و دستگاه‌ها در دو نوبت صبح و شب انجام می‌شد و علاوه بر آن، قبل و بعد از هر نوبت استفاده، دستگاه‌ها ضدعفونی می‌شدند و اپراتورها نیز قبل و بعد استفاده از دستگاه‌ها، دست‌های مراجعه‌کنندگان را ضدعفونی می‌کردند».

وی با تاکید بر اینکه در این مدت بیش از موارد پروتکل‌های اعلامی را رعایت کردیم و در بازدید بازرس استانداری نیز هیچ مورد عدم رعایت اصول بهداشتی مشاهده نشد، اظهار کرد: «قبل از بازگشایی در تیرماه، دوره‌ای برای آموزش اپراتورها با مجوز استانداری و زیر نظر اداره‌ کل استاندارد برگزار کردیم و درنهایت آزمون برگزار و مدرک داده شد».

مطهری افزود: «تعداد مراجعه‌کنندگان به شهربازی کرمان در تابستان امسال به‌دلیل شیوع کرونا، نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۵۰ درصد کاهش داشت».

مدیرعامل شهربازی کرمان با بیان اینکه شهربازی کرمان تا اسفندماه تعطیل است، گفت: «در این مدت اقداماتی ازجمله ریکاوری و تعمیر دستگاه‌ها، هماهنگی با اداره‌کل استاندارد برای بررسی استاندارد دستگاه‌ها و اصلاح فضای سبز و لایروبی دریاچه‌ی شهربازی انجام می‌شود تا شهربازی را برای نوروز ۱۴۰۰ آماده کنیم و امیدواریم تا نوروز ۱۴۰۰ بحران کرونا را پشت سر بگذاریم و بتوانیم در خدمت همشهریان باشیم».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز