رییس جمهور خطاب به استاندار جدید کرمان:

از جوانان، بانوان، اقوام و مذاهب مختلف در اداره بهینه استان استفاده کنید

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۳:۵۶:۵۷
کد خبر: ۱۰۸۶۷۴۲
از جوانان، بانوان، اقوام و مذاهب مختلف در اداره بهینه استان استفاده کنید
رییس جمهور از استاندار منتخب کرمان خواست که از همه اقشار به ‌ویژه از جوانان، بانوان، اقوام و مذاهب مختلف در اداره بهینه استان استفاده کند و رعایت اعتدال و اجتناب از افراط و تندروی را سرلوحه تصمیمات و اقدامات خود قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رییس جمهوری در جلسه هیات دولت از مردم کرمان به عنوان مردمی مؤمن، انقلابی، متدین، دانش دوست و عالِم پرور یاد کرد و افزود: این استان شهیدان والامقامی تقدیم انقلاب و ایران کرده است و چه افتخاری بالاتر از اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی با آن همه نقش ارزنده در دوران دفاع مقدس و مبارزه با تروریسم، از اهالی این دیار است.

روحانی خاطرنشان کرد: امنیت ایران و حتی امنیت منطقه و کشورهای همسایه وام‌دار رشادت‌ها و دلاوری‌های حاج قاسم سلیمانی است.

وی در ادامه، از استاندار منتخب خواست که از همه اقشار به‌ویژه از جوانان، بانوان، اقوام و مذاهب مختلف در اداره بهینه استان استفاده کند و رعایت اعتدال و اجتناب از افراط و تندروی را سرلوحه تصمیمات و اقدامات خود قرار دهد.

رییس جمهوری همچنین از زینی‌وند خواست که سلام وی را به همه مردم شریف کرمان، علما، نخبگان، دانشگاهیان و بویژه به کادر سلامت و بهداشت و درمان استان کرمان ابلاغ کند.

روحانی همچنین از زحمات محمدجواد فدایی استاندار پیشین کرمان قدردانی کرد.

برپایه این گزارش؛ در جلسه هیئت دولت که به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی رییس جمهوری برگزار شد، "علی‌ زینی‌وند" با تصویب هیات وزیران، به عنوان استاندار کرمان منصوب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز