در جلسه هفتگی دفتر سیاسی جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان صورت گرفت؛

قدردانی از زحمات فدائی و استقبال از حضور زینی‌وند

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۶:۱۱:۵۲
کد خبر: ۱۰۸۸۲۳۶
قدردانی از زحمات فدائی و استقبال از حضور زینی‌وند
جلسه هفتگی دفتر سیاسی جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان برگزار شد. در این نشست که مهمترین اخبار روز ایران و جهان مورد بررسی قرار گرفت؛ در خصوص استعفای استاندار کرمان نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در این نشست که مهمترین اخبار روز ایران و جهان مورد بررسی قرار گرفت؛ در خصوص استعفای استاندار کرمان نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

اعضای دفتر سیاسی جمعیت با اشاره به استعفای دکتر فدائی از سمت استانداری کرمان این تصمیم را محصول مجموعه شرایط به وجود آمده دانسته و از اتخاذ چنین تصمیمی ابراز تاسف کردند.

اعضای دفتر سیاسی جمعیت دکتر فدائی را شخصیتی دانشمند، با صداقت و پاکدست، دارای سابقه مدیریتی موثر دانسته و ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های دکتر فدائی در دو سال تصدی استانداری کرمان برای ایشان در دیگر سنگرهای خدمت رسانی به مردم آرزوی موفقیت کردند.

اعضای دفتر سیاسی جمعیت توسعه و آزادی استان در بخش دیگری از نشست خود با بررسی سوابق سیاسی و مدیریتی دکتر علی زینی‌وند استاندار جدید کرمان؛ ضمن استقبال از حضور ایشان در این مسئولیت بر ضرورت تعامل و همکاری با استاندار جدید کرمان تاکید کردند.

شایان ذکر است این نشست به صورت مجازی برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز