مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

اعتماد به جوانان، مسیر پیشرفت استان کرمان در زمینه‌های مختلف را تضمین می‌کند

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۲:۰۵:۱۳
کد خبر: ۱۰۸۸۵۸۳
اعتماد به جوانان، مسیر پیشرفت استان کرمان در زمینه‌های مختلف را تضمین می‌کند
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: همانطور که امروز دستگاه‌ها در استان به مجموعه جوانان اعتماد پیدا کردند، این ظرفیت روز به روز قوی‌تر شود و این اعتماد به جوانان بتواند مسیر پیشرفت استان کرمان را در زمینه‌های مختلف تضمین کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ میثم پاریزی در مراسم اعطای احکام کمیسیون‌های تخصصی مجمع جوانان استان کرمان که با حضور احمدی نژاد رییس مجمع جوانان استان کرمان و اعضا در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، ضمن تشکر از مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان کرمان، بیان داشت: طی یکسال گذشته که انتخابات صورت گرفته است و اعضای مجمع انتخاب شده اند، اقدامات مثبت و موثری در بخش‌های مختلف ارائه کرده اند.

او افزود: حوزه جوانان کما فی السابق توانسته نشان دهد در همه عرصه‌ها این توانایی را دارد با توجه به ظرفیت‌های مناسب، توانمندی و خلاقیتی که دارد گره گشای بسیاری از مسائل و مشکلات باشد.

پاریزی از باتشکر و قدردانی از احمدی نژاد رئیس مجمع جوانان استان کرمان که مسائل را به صورت مداوم و مستمر پیگیری می‌کنند، بیان داشت: وی سعی می‌کنند در راستای سیاست‌های مجموعه ملی سازمان‌های مردم نهاد گام بردارند که این برنامه ریزی و پیگیری ارزشمند است.

او تصریح کرد: انتخاباتی که ذیل مجمع سمن‌های جوانان استان صورت گرفت و تشکیل کمیسیون‌هایی که به دنبالش اعضایشان را انتخاب کردند، رصد شد، در این انتخابات کسانی انتخاب شده اند که در حوزه‌های تخصصی خودشان توانمند و صاحب رزومه هستند و قطعاً این مسئله می‌تواند به ما کمک کند تا بتوانیم متناسب با سیاست گذاری مجمع ملی در استان این برنامه‌ها را پیگیری کنیم و پیش ببریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: گستردگی بسیار مناسبی در شاخه‌های فعالیت در بخش‌های جوانان وجود دارد که این‌ها می‌تواند کمک کند و تأثیرگذار باشد.

پاریزی افزود: برای ما خیلی مهم است سمن‌ها متناسب با اعتبارنامه‌ای که دریافت کرده اند، پویا باشند، چرا که همانطور که رشد آمار سمن‌ها به لحاظ آماری و تعداد را برای جایگاه استان در سطح ملی و کشور نیاز داریم و این مسئله حائز اهمیت است، رشد کیفی هم برای‌مان اهمیت دارد که این رشد کیفی با تشکیل همین کمیسیون‌ها می‌تواند ایجاد شود.

او با اعلام اینکه انتخابات مجمع ملی را پیش رو داریم، تصریح کرد: هم اکنون یزدانپناه به عنوان نماینده استان کرمان و سخنگوی مجمع ملی حضور دارند که این برای استان کرمان افتخاریست.

پاریزی بیان داشت: همیشه کرمان در مجمع ملی کرسی داشته که امیدواریم این مسئله بتواند در آینده هم حفظ شود و گستردگی کار برای حوزه جوانان استان، بتواند مسیرش را مهیا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: چیزی که در حوزه جوانان برای بنده ملاک و مدنظر است، تعدادی از جوانان ما متناسب با علاقه مندی، ظرفیت و توانمندی که دارند، اعتبارنامه‌ای را دریافت می‌کنند، حالا بعضی از این اعتبارنامه‌ها از وزارت ورزش و برخی هم از دستگاه‌های دیگر است، لذا با توجه به اینکه متولی اصلی کار در حوزه جوانان، اداره کل ورزش و جوانان است، انتظار دارم، با شکل گیری این کمیسیون‌ها و ظرفیت‌های متناسبی که وجود دارد، به لحاظ عملیاتی و اجرایی، یک هم افزایی بین دستگاه‌های استان ایجاد شود، چرا که کار موازی و جزیره‌ای خسته کننده است و گاهی درگیری‌هایی را به وجود می‌آورد که مسیر را برای پیگیری‌های بعدی هم سخت می‌کند.

پاریزی افزود: اعتقاد دارم، حوزه جوانان می‌تواند حلقه اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی باشد و در راستای هم افزایی و بهره مندی مناسب از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌ها کمک کند.

او با اعلام اینکه شما جوانان در شرایط سختی، چون سیل، مبارزه با شیوع کرونا و رزمایش همدلی ثابت کرده اید توانمند هستید، ابراز امیدواری کرد: همانطور که امروز دستگاه‌ها در استان به مجموعه جوانان اعتماد پیدا کردند، این ظرفیت روز به روز قوی‌تر شود و این اعتماد به جوانان بتواند مسیر پیشرفت استان کرمان را در زمینه‌های مختلف تضمین کند.

پاریزی به شرایط بحرانی امروز در مواجهه با ویروس منحوس کرونا اشاره کرد و ضمن اعلام نگرانی از شرایط به وجود آمده بیان داشت: متأسفانه وضعیت موجواد نگران کننده است.

او از سمن‌های جوانان خواست: با انجام کار‌های فرهنگی و انجام اطلاع رسانی‌های مناسب به وضعیت امروز جامعه کمک کنند.

پاریزی خواستار تولید محتوای مناسب برای فضای مجازی و انجام اقدامات عملیاتی برای کمک با دستگاه‌ها با هماهنگی‌های لازم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز