برگزاری مراسم عروسی در بخش جازموریان ضابطه مند شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۳:۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۸۶۵۷
برگزاری مراسم عروسی در بخش جازموریان ضابطه مند شد
سرپرست حوزه قضایی بخش جازموریان گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از وقوع جرم، برگزاری مراسم عروسی در بخش جازموریان ضابطه مند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ امید سرحدی نژاد در تشریح این خبر افزود: براساس طرحی که با همکاری حوزه قضایی، مرکز بهداشت، بخشداری و فرماندهی انتظامی بخش جازموریان اجرایی شده، دهیاران واعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها مامور شده‌اند برای هر مراسم عروسی که در سطح بخش جازموریان برگزار می شود، 10 روز قبل از برگزاری، صاحب مراسم را به شبکه بهداشت، بخشداری وپاسگاه انتظامی معرفی کنند.

 وی با تاکید بر این مطلب که صاحبان مراسم باید ضوابط شبکه بهداشت را رعایت کنند، اظهارداشت: برگزار کنندگان مراسم باید برای تمام مهمانان ماسک تهیه کرده و محیط برگزاری مراسم را ضد عفونی کند و کارشناسان مرکز بهداشت به عنوان "سفیران بهداشت" باید تایید کنند که این مکان مناسب برگزاری مراسم است یا خیر.

سرحدی نژاد با اشاره به اعمال محدودیت در استفاده از سلاح و .... در مراسم عروسی بنا به رسوم منطقه ای، تاکید کرد: در صورتی که ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا  برگزاری مراسم را ممنوع اعلام کند از برگزاری  ضابطه مند مراسم عروسی نیز جلوگیری خواهد شد.

 

نظر شما