استاندار کرمان:

دانش، بنیه حرفه‌ای و تاکتیکی ارتش موجب افتخار جمهوری اسلامی است

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۲:۴۷:۵۳
کد خبر: ۱۰۹۱۰۵۳
دانش، بنیه حرفه‌ای و تاکتیکی ارتش موجب افتخار جمهوری اسلامی است
استاندار کرمان، رویکرد مردمی، اجتماعی و بنیه تاکتیکی و حرفه‌ای ارتش را از افتخارات جمهوری اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زینی‌وند در دیدارِ فرمانده قرارگاه منطقه‌‌ای جنوب شرق نزاجا، رویکرد مردمی، اجتماعی و بنیه تاکتیکی و حرفه‌ای ارتش را از افتخارات جمهوری اسلامی دانست.

وی ارتش را پشتوانه محکمی برای نظام با نیروهای حرفه‌ای با ساختار، دانش و تجهیزات عنوان کرد و افزود: رویکرد مردمی و اجتماعی ارتش در بحران‌های مختلف مشهود است، آنچنان در جریان بیماری کرونا، در کنار سایر نیروهای مسلح حضور داشتند.

استاندار کرمان گفت: همه مسائل ذیل سایه امنیت است، تا زمانی که امضای ما اعتبار دارد باید در جهت رفاه مردم، امنیت باثبات کشور و سربلندی و تقویت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

زینی‌وند هم‌افزایی در تامین امنیت را لازم دانست و با اشاره به آشنایی خود از مسائل امنیتی جنوب شرق کشور تصریح کرد: جنوب شرق کشور حوزه وسیع فعالیتی دارد، منطقه پرچالشی است اما نیروهای مسلح ما به خوبی توانستند امنیت در این منطقه را فراهم کنند.

استاندار کرمان همچنین از خدمات ارتش در تامین امنیت استان، لایروبی رودخانه‌ها و رویکردهای اجتماعی تقدیر کرد.

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با تبریک انتصاب دکتر زینی‌وند، سوابق ایشان را در حوزه امنیتی یادآور شد و گفت: قرارگاه منطقه‌ای، محوریت فرماندهی یگان‌ها را در سه استان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان به عهده دارد.

وی همچنین به راه‌اندازی تیپ واکنش سریع در کرمان اشاره کرد و افزود: مجموعه نیروی قوی و قدرتمند ارتش در کنار سپاه و نیروی انتظامی، بحث امنیت استان را تامین‌ می‌کنند و آمادگی کامل را برای رفع دغدغه‌های امنیتی استان دارد.

امیر غلامعلیان همچنین به اقدامات مردم‌یاری و کمک به مردم در بحران‌ها، شامل توزیع اقلام و کمک‌های مومنانه میان مستمندان و بحث ضدعفونی و توزیع مواد بهداشتی در بحث کرونا اشاره کرد و گفت: قرارگاه عملیاتی جنوب شرق نزاجا در کنار تامین امنیت، مباحث فرهنگی، معیشتی و اقتصادی را دنبال می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز