آخرین سخنان رسمی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی درباره مرحوم آیت الله جعفری:

صراحت در بیان، صداقت در گفتار از ویژگی‌های خاص ایشان بود

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۲۲:۵۲
کد خبر: ۱۰۹۱۶۸۸
صراحت در بیان، صداقت در گفتار از ویژگی‌های خاص ایشان بود
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در پنجم مرداد ماه سال 1398 در توصیف آیت الله جعفری گفت: صراحت در بیان، صداقت در گفتار از ویژگی‌های خاص ایشان بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ خلاصه‌ای از سخنان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی درباره آیت الله جعفری را در ادامه می‌خوانیم:

* نماینده، ولی فقیه در استان نماد، ولی فقیه است و بار مضاعف فوق العاده دیگری بر دوش او نهفته است که ضمن بحث شخصی و اثرگذاری خود، مسئولیت حفاظت و حراست از این شان را دارد.

* آن چیزی که باید شهادت بدهیم درباره آیت الله جعفری، این بُعد است که تداعی واقعی یک انسان انقلابی، متدین و در این شهر و بین روحانیت نزدیک‌ترین به امام و مقام معظم رهبری و شبیه‌ترین در تصمیم، ایستادگی، متابعت، تعبد و کنارگذاشتن حب و بغض‌ها، جانبداری از انقلاب و ایستادگی بر اصولی که، ولی فقیه ترسیم می‌کند و ایشان به حق این جایگاه را به خوبی صیانت کردند.

* صراحت در بیان، صداقت در گفتار از ویژگی‌های خاص ایشان بود. محور وحدت استان بود و مبنای ایشان خدمت به مردم و عدم برتری تحزب‌گرایی در امورات دولتی و کار بود و لذا از استانداران اصولگرا و اصلاح طلب دفاع و اشکالات هر کس را در جایگاه خودش بیان کردند.

* بنده اطلاع دارم که آقای جعفری گاهی از اوقات برخی از رفاقت‌ها را فدای مصالح و ملاحظات انقلاب کرده اند.

* ما نمی‌توانیم از این افراد برجسته تقدیر کنیم جز اینکه خداوند در روز حساب جزا بدهد و درب خانه آیت الله جعفری با محبت پدرانه همیشه به روی دوستان و جوانان باز بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز