استاندار کرمان:

ادبیات شمال و جنوب را کنار بگذاریم/ رویکرد ما توسعه متوازن کل استان است

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۰:۴۸:۲۰
کد خبر: ۱۰۹۴۷۲۸
ادبیات شمال و جنوب را کنار بگذاریم/ رویکرد ما توسعه متوازن کل استان است
استاندار کرمان گفت: مسئولیت اجتماعی در مرحله اول باید به سمت تامین آب، آموزش، بهداشت و راه مناطق برود، ضمن اینکه ما ادبیات توسعه متوازن را قبول داریم و ادبیات شمال و جنوب مطرح نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زینی‌وند در شورای معادن استان عنوان کرد: خیلی نباید منتظر تصمیمات کشوری بود، در موارد متعددی پیشنهادات باید از استان داده شود به ویژه در حوزه معادن که هم ظرفیت‌های بالایی داریم و هم اینکه مشکلات در این استان محسوس است.

وی با بیان اینکه یکسری از زیرساختهای استان متناسب با سند چشم انداز توسعه استان نیست، از تشکیل کارگروه زیرساخت آب، برق، گاز و راه با مسئولیت معاونت عمرانی و پیگیری اتاق بازرگانی برای پیگیری و رفع موانع پیش‌روی صنایع و پروژه‌های سرمایه‌گذاری طی روزهای آینده خبر داد.

استاندار کرمان گفت: با توسعه طرح‌های بزرگ سرمایه‌گذاری، مواردی مانند آب و راه بعضی موارد به لحاظ تامین مالی می توانند اتکایی به دولت نداشته باشند و صنایع خودشان در زمینه تولید برق و ایجاد راه اقدام کنند.

دکتر زینی‌وند ابراز داشت: بحث توازن در توسعه را با آگاهی و اعتقاد کامل بیان کردم و حتما هم به آن عمل می‌کنیم، عواید معادن در مسئولیت اجتماعی را باید توازنی ایجاد کنیم و اول سطحی از زیرساختهای را انجام دهیم و بعد به سراغ نیازمندی‌های سطح دوم برویم.

استاندار کرمان ابراز داشت: پولِ حاصل از مسئولیت اجتماعی اول باید به سمت تامین آب، آموزش، بهداشت و راه مناطق برود، ادبیات شمال و جنوب را هم کنار بگذارید، این ادبیات شما را مقابل هم قرار می‌دهد و ظرفیت را به سمت تخریب یکدیگر می‌برد.

وی افزود: ما ادبیات توسعه متوازن را قبول داریم و برای آن وقت وقت می‌گذاریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز