فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

دیه تمامی شهدای مراسم تشییع، قبل از سالگرد سپهبد سلیمانی پرداخت می‌شود

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۱۶:۵۰
کد خبر: ۱۰۹۷۲۳۰
دیه تمامی شهدای مراسم تشییع، قبل از سالگرد سپهبد سلیمانی پرداخت می‌شود
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه روز سالگرد شهید سلیمانی در تمامی شهرهای استان به صورت مستقیم و محدود برنامه‌هایی را خواهیم داشت، گفت: «تا قبل از اولین سالگرد شهید سلیمانی، دیه شهدای مراسم تشییع این شهید بزرگوار پرداخت خواهد شد و با خانواده‌های آن‌ها دیدارهایی را خواهیم داشت».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار حسین معروفی، در آئین رونمایی از طرح شهید سلیمانی (در پیشگیری از کووید – ۱۹)  با حضور استاندار، نماینده ولی‌فقیه در استان و جمعی از مدیران استانی اظهار کرد: «به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹، طرح شهید سلیمانی با هدف مدیریت کنترل اپیدمی به شیوه محله و خانواده‌محور همزمان با سراسر کشور در استان کرمان کلید خورد».

وی در ادامه با اشاره به نزدیکی به ایام اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی  و با بیان اینکه در ابتدا مقرر بود که از تاریخ ۸ الی ۱۸ دی‌ماه، دهه‌ی شهادت حاج‌قاسم سلیمانی نامگذاری شود، ادامه داد: «پس از بررسی و جمع‌بندی لازم، پیشنهاد شد که از ۱۳ تا ۱۸ دی‌ماه و همزمان با شهادت سردار بزرگ جبهه مقاومت، این هفته با عنوان هفته مقاومت در تقویم ملی نام‌گذاری شود».

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: «در هفته مقاومت هیچ اعزامی به شهر کرمان نخواهیم داشت و همچنین ستاد ملی برگزاری اولین سالگرد شهید سلیمانی تشکیل و برنامه‌های این هفته مشخص شده است اما برای امسال و با توجه به شیوع ویروس کرونا، نماسازی، فضاسازی و تولیدات موضوع اساسی برنامه‌های ما در این روز و این هفته است که باید رسانه‌ها در این راستا به ما کمک کنند».

وی با اشاره به اینکه روز سالگرد شهید سلیمانی در تمامی شهرهای استان به صورت مستقیم و محدود برنامه هایی را خواهیم داشت، اعلام کرد: «تا قبل از اولین سالگرد شهید سلیمانی، دیه شهدای مراسم تشییع این شهید بزرگوار پرداخت خواهد شد و با خانواده‌های آنها دیدارهایی را خواهیم داشت».

معروفی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در پیشگیری از کووید ۱۹ نیز توضیح داد: «ما به دنبال گزارش دادن نیستیم و تنها به دنبال خروجی هستیم به طوری‌که هر زمان که رنگ شهر به وضعیت سفید رسید آن زمان می‌گوییم که برنامه را به خوبی انجام داده‌ایم. لذا باید تعداد تلفات و تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ را کاهش داده تا به نقطه نزدیک به صفر برسانیم».

وی با اشاره به تاثیر کرونا بر روی بخش های مختلف  جامعه اظهار کرد: «کرونا روی اقتصاد، اجتماع، روحیه‌ی جامعه و ... تاثیر گذاشته شده است لذا باید با همه توان این ویروس را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ریشه کن کنیم. همه باید در صحنه عمل باشید نه روی کاغذ».

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه خیّرین نیز نیز باید به میدان عمل بیایند، گفت: «انتظار داریم همه اقشار جامعه با همکاری و همدلی خود به گونه‌ای عمل کنند که بتوانیم این بیماری را کنترل و ریشه‌کن کنیم».

 

نظر شما