شهردار کرمان:

ساخت پارکینگ مکانیزه در خیابان جهاد شهر کرمان ضروری است

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۷:۰۹
کد خبر: ۱۱۰۹۷۸۳
ساخت پارکینگ مکانیزه در خیابان جهاد شهر کرمان ضروری است
شهردار کرمان با اشاره به مشکل جدی کمبود پارکینگ در خیابان «جهاد»، بیان کرد: «با توجه به تمرکز ساختمان‌های پزشکان در چهارراه «طهماسب‌آباد» و خیابان «جهاد»، ساخت نخستین پارکینگ مکانیزه و طبقاتی کرمان در خیابان «جهاد» ضرورت دارد؛ بنابراین، لازم است هرچه سریع‌تر برای تملکِ‌ املاکِ مورد نیاز اقدام شود».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدمهران عالم‌زاده در جلسه پیگیری پروژه‌های عمرانی شهر کرمان، با اشاره به مشکل جدی کمبود پارکینگ در خیابان «جهاد»، بیان کرد: «با توجه به تمرکز ساختمان‌های پزشکان در چهارراه «طهماسب‌آباد» و خیابان «جهاد»، ساخت نخستین پارکینگ مکانیزه و طبقاتی کرمان در خیابان «جهاد» ضرورت دارد؛ بنابراین، لازم است هرچه سریع‌تر برای تملکِ‌ املاکِ مورد نیاز اقدام شود».

وی درخصوص طرح راه‌اندازی تراموای کرمان گفت: «طی جلسه‌ای که اخیراً در تهران برگزار شد، مقرر شد گزارش مطالعاتی توسط معاونت حمل‌ونقل و امور زیربنایی تهیه و در کارگروه تخصصی ترافیک و سپس در شورای ترافیک ارائه شود».

شهردار کرمان با تأکید بر این‌که اقدامات انجام‌شده در زمینه‌ی هدایت آب‌های سطحی در مناطق پنج‌گانه‌ی شهری کرمان بسیار ارزشمند و هزینه‌بر بوده است، خاطرنشان کرد: «اقداماتی که در زمینه‌ی هدایت آ‌ب‌های سطحی انجام شده، توانسته معضلات تجمع آب‌های سطحی را در نقاط مشکل‌ساز سطح شهر که سال‌ها برای شهروندان ایجاد مشکل می‌کرد، برطرف کند؛ بنابراین، لازم است اقدامات انجام‌شده در قالب پویش «افتتاح» به اطلاع مردم رسانده شود».

عالم‌زاده بیان کرد: «شهرداران هر یک از مناطق شهری، چهار پارک را مشخص کرده و برای ساخت آن‌ها در سال آینده طراحی و برنامه‌ریزی کنند تا از ابتدای فروردین‌ماه 1400 ساخت 20 پارک جدید در مناطق پنج‌گانه‌ی شهر کرمان آغاز شود».

وی تأکید کرد: «هرچه زودتر جلسه‌ای ویژه‌ی رسیدگی به معضل حاشیه‌نشینی برگزار و عملیات جدی در این حوزه پیگیری شود».

 

نظر شما