۷ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در رودبار جنوب پلمب شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۳:۰۷:۰۹
کد خبر: ۱۱۱۰۴۱۲
۷ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در رودبار جنوب پلمب شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبارجنوب از پلمب 7 واحد صنفی فاقد پروانه کسب در این شهرستان خبر داد و گفت: گشت های مشترک بازدید از واحدهای صنفی در قالب طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت مستمر در این شهرستان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حامد عمرانی در حاشیه بازدید دو ساعته از بازار و واحدهای صنفی رودبار جنوب با همراهی فرماندار، فرمانده سپاه، رئیس پلیس اماکن و بازرسان اتاق اصناف افزود: در این بازدید 17 واحد صنفی نیز تذکرات مربوطه را دریافت کرده اند و در اسرع وقت موظف به رفع نواقص موجود هستند.

وی با اشاره به اینکه چهار واحد صنفی نیز به دلیل انجام تخلفاتی نظیر گرانفروشی، عدم درج قیمت و ... به تعزیرات معرفی شده اند، اظهارداشت: گشت های نظارتی طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور نظارت بر روند رعایت دستورالعمل های بهداشتی در واحدهای صنفی به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کووید 19 و نیز حفظ حقوق عامه و جلوگیری از تضییع حقوق عمومی انجام می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبارجنوب ضمن اشاره به دشواری های کنونی شرایط اقتصادی کشور و استان کرمان، اصناف را به رعایت هر چه بیشتر انصاف دعوت کرد و افزود: اکثریت قریب به اتفاق صاحبان واحدهای صنفی در رودبار جنوب از افراد مورد وثوق و منصف هستند.

عمرانی، انجام بازدیدهای موردی محسوس و غیرمحسوس را از ضروریات نظارتی به منظور پیشگیری از تضییع حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دانست و تصریح کرد: اصناف رودبار جنوب همواره همراهی بسیار خوبی با واحدهای نظارتی داشته اند که جای تقدیر دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز