مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمان خبر داد:

کاهش ۲۸ درصدی حوادث در کرمان/آتش‌نشانان در آذر ماه جان ۵۰ نفر را نجات دادند

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۸:۰۳:۰۵
کد خبر: ۱۱۱۰۷۵۵
کاهش ۲۸ درصدی حوادث در کرمان/آتش‌نشانان در آذر ماه جان ۵۰ نفر را نجات دادند
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با اشاره به انجام 203 عملیات توسط آتش‌نشانان کرمانی در آذر ماه سال‌جاری گفت: وقوع حوادث در کرمان نسبت به ماه قبل 28 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا میرزایی با اشاره به کاهش 28 درصدی حوادث در آذرماه سال‌جاری نسبت به ماه قبل، بیان کرد: «در آذر ماه امسال، 98 مورد عملیات اطفا حریق و 105 مورد عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانان انجام شده است».

وی ادامه داد: «در مدت‌زمان یادشده در مجموع 98 مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاد که 27 مورد مربوط به منازل مسکونی، 29 مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، 23 مورد مربوط به وسایل نقلیه، هشت مورد مربوط به مراکز تجاری، 9 مورد مربوط به جنگل‌ها و درختان و دو مورد مربوط به تجهیزات شهری بوده است».

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان خاطرنشان کرد: «از میان 105 مورد عملیات امداد و نجات که در آذرماه توسط آتش‌نشانان کرمانی انجام شد، بیشترین آمار با 31 مورد مربوط به زنده‌گیری حیوانات وحشی و خطرناک بوده است».

میرزایی افزود: «13 مورد عملیات امداد و نجات در آذر ماه مربوط به زنده‌گیری مارهای سمی، 22 مورد چیدن حلقه و قفل، چهار مورد امداد آسانسور، هفت مورد امداد تصادفات خودرویی و نجات مصدومان محبوس‌شده، چهار مورد امداد و نجات از کوه و بلندی و مابقی آن‌ها مربوط به سایر موارد بوده است».

وی بیان کرد: «در مجموع این عملیات‌ها 50 نفر از شهروندان نجات یافتند و 14 نفر مصدوم شدند و متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داده است که مصدومان و جان‌باختگان در حوادثی نظیر تصادفات و سقوط از ارتفاع دچار حادثه شده‌اند».

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان خاطرگفت: «در آذرماه سال جاری به درخواست شهروندان 60 مورد مشاوره ایمنی و 51 مورد بازدید ایمنی ارایه شده است».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز