معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان:

مراسم آیینی، مذهبی و ملی به دلیل شیوع کرونا تعطیل هستند

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۱:۲۷
کد خبر: ۱۱۱۱۵۹۱
مراسم آیینی، مذهبی و ملی به دلیل شیوع کرونا تعطیل هستند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: با اعلام قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، تمام مناسبت‌ها و مراسم مذهبی آیینی و ملی باید به صورت مجازی و از رسانه ملی برنامه‌ریزی و اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدصادق بصیری در این خصوص بیان داشت: ملت ایران از مهر ماه تا دی ماه امسال روزهای بسیار سختی در مقابله با ویروس منحوس کرونا گذراندند و بعضا آمار فوتی‌های ناشی از این بیماری در کشور به 500 نفر در روز رسید.

وی ادامه داد: ستادهای ملی و استانی با حساسیت تمام با این بیماری مقابله کردند و جلسه‌ای را در حضور مقام معظم رهبری داشتند که تاکید شد تا برنامه های محدودیتی و حاکمیتی با اقناع سازی مردم صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در خصوص برگزاری مراسم‌های تقویمی دی ماه جاری به ابلاغیه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا اشاره داشت و افزود: بر اساس این ابلاغیه که به تمام فرمانداری‌ها نیز اعلام شده است، همه مناسبت‌ها و مراسم مذهبی، آیینی و ملی باید به صورت مجازی و از رسانه به ویژه رسانه ملی صدا و سیما برنامه‌ریزی و اجرا شوند.

وی ضمن عذرخواهی از تمام کسانی که در تدارک مراسم و مناسبت‌ها بودند تصریح کرد: دست‌اندرکاران باید مراقبت کنند که خلاف مصوبه ستاد ملی عمل نشود.

بصیری با اشاره به طرح محدودیت‌های جامع هوشمند براساس رنگ‌بندی شهرها و تعریف محدودیت‌ها ویژه ادارات، اصناف، مناسبت‌ها، آموزش‌ها و ترددها، گفت: استان‌ها موظف به اجرای کامل طرح جامع هوشمند هستند و اجرای آن در دل طرح شهید سلیمانی، موجب شد تا به نحو مطلوب و چشمگیری وضعیت شیوع کرونا کاهش یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز