انهدام باند سرقت خودرو در کرمان

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۷:۳۸:۲۸
کد خبر: ۱۱۱۲۰۸۱
انهدام باند سرقت خودرو در کرمان
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: با تلاش ماموران انتظامی کلانتری 19 این فرماندهی باند 4 نفره سرقت خودرو در کرمان متلاشی و 11 فقره سرقت کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ مهدی پورامینایی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو خصوصاً پراید در شهرستان کرمان، دستگیری سارق و یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در همین راستا ماموران انتظامی کلانتری 19 شهر کرمان با انجام یکسری کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی موفق شدند 3 سارق را در این راستا شناسائی و در یک عملیات غافلگیرانه آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به کشف 3 دستگاه خودرو پراید و تعدادی از قطعات اوراق شده از مخفیگاه این سارقان افزود: متهمان در بازجوئی های تخصصی پلیس لب به اعتراف گشودند و به 11 فقره سرقت خودرو در شهرستان کرمان و همکاری با یک نفر مالخر اعتراف کردند.

سرهنگ پورامینایی در خاتمه با اشاره به دستگیری مالخر و تحویل متهمان به مراجع قضائی یادآور شد:با توجه به اینکه این باند اقدام به اوراق خودروهای سرقت شده می کردند، تلاش پلیس برای کشف مابقی خودرو ها ادامه دارد.

 

 

نظر شما