ترفند کلاهبرداران برای تامین جهیزیه در قالب ستاد شهید سلیمانی

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۳:۱۰
کد خبر: ۱۱۱۲۸۵۰
ترفند کلاهبرداران برای تامین جهیزیه در قالب ستاد شهید سلیمانی
پلیس فتا استان کرمان اعلام کرد: «هرگونه پیام با عنوان درخواست واریز یا دریافت وجه و اخذ شماره حساب برای اهدای جهیزیه در قالب ستاد حاج‌قاسم سلیمانی ترفندی برای کلاهبرداری است».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ پلیس فتا استان کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «هرگونه پیام و محتوا با عنوان درخواست واریز یا دریافت وجه و شماره حساب تحت عنوان تامین یا اهدای جهیزیه در قالب ستاد حاج‌قاسم سلیمانی کذب و ترفندی برای کلاهبرداری از شهروندان است».

پلیس فتا استان کرمان با صدور اطلاعیه‌ای در این خصوص به شهروندان یادآور شد: «هم‌اکنون که در آستانه‌ی اولین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی قرار داریم برخی افراد فرصت‌طلب با سوءاستفاده از احساسات مردم طی پیام‌هایی از شهروندان می‌خواهند مبالغی را به‌عنوان مثال برای تامین جهیزیه‌ی افراد نیازمند به برخی شماره حساب‌های ارسالی آنان واریز کنند که این‌گونه پیام‌ها صرفا برای کلاهبرداری از شهروندان است».

طی این اطلاعیه تاکید شده، در نوع دیگر کلاهبرداری‌های اینچنینی از شهروندان می‌خواهند شماره حساب خود را برای دریافت کمک هزینه (مثلا یک یا چند میلیون تومانی) برای آنان ارسال کنند که این مورد و دیگر موارد مشابه نیز کاملا کذب و ترفندی برای کلاهبرداری از شهروندان است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز