وزیر بهداشت در گردهمایی مدافعان سلامت عنوان کرد:

بزرگترین خصیصه سپهبد شهید سلیمانی روح بلند عارفانه و عاشقانه بود

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۲:۲۳:۴۸
کد خبر: ۱۱۱۵۷۱۵
بزرگترین خصیصه سپهبد شهید سلیمانی روح بلند عارفانه و عاشقانه بود
وزیر بهداشت گفت: بزرگترین نشان دلبستگی و دلدادگی بزرگمرد شهید سلیمانی، روح بلند عارفانه و عاشقانه بود، دلی سرشار از محبت و سوز و گداز و سینه‌ای سوخته برای این سرزمین داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سعید نمکی در گردهمایی مدافعان سلامت استان کرمان که با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولان و مدافعان سلامت برگزار شد اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی به بی‌آبرویی تروریست‌های بین‌المللی افزود. آنهایی که فکر می‌کردند با ترور این مرد بزرگ، پیروزی به دست می‌آورند، دنیای اسلام را منقلب و وحدت مقاومت را بیشتر کردند.

نمکی ادامه داد: به نظر من بزرگترین خصیصه سردار سلیمانی عاشقی بود. بزرگترین نشان دلبستگی و دلدادگی این بزرگمرد روح بلند، عارفانه و عاشقانه بود، دلی سرشار از محبت و سوز و گداز و سینه‌ای سوخته برای این سرزمین داشت.

وی ابراز کرد: سردار سلیمانی سینه‌اش را آماده کرده برای پذیرایی از عشق الهی و یکی از ناب‌ترین ویژگی های این مرد بزرگ، فروتنی، مردم‌دوستی، صبوری و بی‌اعتنایی به دنیا بود.

وزیر بهداشت اظهار کرد: سیاست‌زدگی جزئی از وجودش نبود و فقط زیر خیمه ولایت بود و یک عمود قبول داشت و آن هم رهبری بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طرحی که با نام مقدس او مزین شد چه افتخاری برای نظام آفرید، تصریح کرد: وقتی کرونا آمد در اوج تحریم‌های ظالمانه بودیم، دشمن همه راه‌ها را برای ما بسته بود. با غیرت و همت و شجاعت همه فرزندان این سرزمین 55 روز پیک را به گونه‌ای مهار کردیم که مرگ‌ها به زیر 40 رسید و به صادرکننده ماسک و مواد شوینده و ... بدل شدیم.

نمکی یادآور شد: وقتی طرح، طراحی شد زیباترین اسم، شهید قاسم سلیمانی برای این طرح بود که بر آن گذاشتیم که عزیز و محبوب ائمه و خدا و خانواده شهدا بود و متوسل شدیم به آبروی حاج‌قاسم و اتفاق بزرگی رقم خورد که در دنیا مثال‌زدنی شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: همراهی همراهان حاج‌قاسم با مدافعان سلامت عظمتی بزرگ در کشور خلق کرد و  طی 40 روز به این دستاورد بزرگ ملی رسیدیم. با شیوه حاج‌قاسم که خانه به خانه به‌دنبال ویروس داعش می‌گشت، ما به دنبال کرونا گشتیم و توانستیم این موفقیت را کسب کنیم.

وی اظهار داشت: مفتخریم، همدلی بین بسیج و نیروهای مسلح، هلال‌احمر و سازمان‌های مردم‌نهاد و بدنه دولت و تمام کسانی که در نظام سلامت اعم از بهورز، خانه بهداشت تا متخصصان برجسته همه توانستند این حماسه عظیم ملی را خلق کنند و امیدواریم روز و روزگار خوش‌تر برای جمهوری اسلامی در پیش رو داشته باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز