قضاوت داوران کرمانی در لیگ‌های سه و برتر فوتبال و فوتسال کشور

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۷:۱۶
کد خبر: ۱۱۱۶۲۳۲
قضاوت داوران کرمانی در لیگ‌های سه و برتر فوتبال و فوتسال کشور
رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: 9 داور از استان کرمان در مسابقات لیگ‌های سه و برتر فوتبال و فوتسال کشور قضاوت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عرفان امیرخسروی به قضاوت یک کوبل داوری از استان کرمان در رقابت‌های فوتبال لیگ برتر جوانان اشاره کرد و گفت: در هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان، فصل مسابقاتی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹، تیم هلال احمر گراش و ذوب آهن اصفهان، ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه ۹۹ در ورزشگاه تختی گراش به مصاف هم می‌روند.

او افزود: محمدرضا عسگری در کنار سجاد احمدی و محمد تقی دهقان این دیدار را قضاوت می‌کنند و مسعود غلامحسین زاده نیز داور چهارم است.

امیرخسروی تصریح کرد: در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور، فصل مسابقاتی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ نیز فردوس قم در سالن حیدریان این شهر مقابل ستارگان ورامین به میدان می‌رود.

او با اعلام اینکه این دیدار ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه ۱۸ دی ماه ۹۹ برگزار می‌شود، بیان داشت: مهدی طاهری از استان کرمان به عنوان کمک داور اول در این دیدار حضور دارد.

رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان با اشاره به حضور یک کوبل داوری از استان کرمان در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور گفت: در هفته نخست مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال، فصل مسابقاتی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ هم تیم عقاب شیراز در ورزشگاه دستغیب این شهر برابر استوک مرودشت فارس صف آرایی می‌کند.

او با بیان اینکه این دیدار ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه ۹۹ برگزار می‌شود، افزود: علی عرب در کنار علیرضا برزگر و وحید هلیرودی این بازی را سوت می‌زنند و ایمان نظری نیز داور چهارم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز