یادداشتی از احمد احمدی‌نژاد

ایام به کام هندبال کرمان

۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۸:۰۴:۰۷
کد خبر: ۱۱۱۷۱۵۸
در ایامی که ورزش کرمان به لحاظ کسب موفقیت‌های فردی روزهای شیرینی را به خود دیده و دو کرمانی توانستند ریاست فدراسیون‌های ورزشی را به خود اختصاص دهند و یا در کسب جایگاه‌های مختلف کم و بیش توفیقاتی حاصل نمودند، این هندبالی ها هستند که با کسب افتخارات هم فردی و هم تیمی بازهم گوی سبقت را از دیگر رشته‌ها ربوده‌اند.

تغییرات و البته تحولات مهم هندبال استان کرمان در دو فصل اخیر بر کسی پوشیده نیست و این موفقیت‌ها مرهون اتحاد و همدلی افراد فعال در این رشته ورزشی در کرمان است که توانسته به کسب این موفقیت‌ها کمک کند.

سال گذشته، قهرمانی تیم هندبال صنعت مس کرمان پس از سه دهه در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر توانست مجرایی بزرگ برای فتوحات بیشتر هندبال استان کرمان باز کند و همواره رسم بر این بوده، که کسب موفقیت، مقدمه‌ای می‌شود برای به دست آوردن افتخارات بیشتر و صد البته فرصتی برای رشد و نمو استعدادهای درخشان‌تر هندبال استان. در فصل جدید نیز مس ترک عادت نکرد و با حفظ همان کادر فنی جوان و خوش فکر که در راس آن حمید صادقی است، موفق شد در تمام بازی‌های این فصل پیروز شود و گام بلندی برای به دست آوردن دومین قهرمانی پیاپی در لیگ برتری که همواره در سیطره و تسلط تیم های اصفهانی بود بردارد.

مضاف بر این، هندبالی‌ها فقط دل در گرو موفقیت‌های مس نبستند بلکه با حضور در فدراسیون و کسب کرسی های آن، جایگاه کرمان را در راس هندبال ایران قوام بخشیدند.

حضور سیدرضا مهدوی رئیس هیئت استان به عنوان عضو هیئت رئیسه و فرید علیمرادی به عنوان رئیس کمیته آموزش و مربیان فدراسیون و هم چنین معرفی حمید صادقی به عنوان مربی تیم هندبال امید ایران در کنار موفقیت‌های کوبل های داوری و هندبال ساحلی استان، بدون شک می‌تواند بارقه‌های امید برای جوانان و علاقه‌مندان به فعالیت در رشته هندبال در استان را زنده و پویا نگه دارد.

مورد اخیر که برگ دیگری به افتخارات هندبال کشور و استان اضافه کرد، اخذ مدرک مربیگری B جهانی برای اولین بار توسط حمید صادقی و فرید علیمرادی در کنار چهار مربی ایرانی دیگر بود که نشان داد چرا تیم مس و هندبال استان توانسته است به خوبی در مسیر موفقیت قدم بزند.

بدون شک این ایام به کام به دست نمی‌آمد مگر با ایجاد اتحاد، همدلی، یکرنگی و میل به خواستن و توانستن که در سال‌های اخیر، هیات هندبال استان کرمان به خوبی زمینه‌های آن را فراهم و مهیا کرده است.

هندبال استان کرمان در کسب موفقیت می‌تازد و این گوارای وجود کسانی که چه از گذشته و چه حال برای این اعتلا و کامیابی خون دل خوردند و دندان صبر بر هم فشردند.

20200412103601970

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز