معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان عنوان کرد:

وضعیت کاری ادارات دو سوم حضوری و یک سوم دورکاری

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۷:۳۴:۵۸
کد خبر: ۱۱۱۸۰۰۷
وضعیت کاری ادارات دو سوم حضوری و یک سوم دورکاری
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: ادارات استان کرمان در هفته جاری بنا به وضعیت زرد و آبی، دو سوم حضور کارکنان و یک سوم دورکاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدصادق بصیری در پنجاه و هشتمین جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، با اشاره به برگزاری مراسم نخستین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی عنوان کرد: با مدیریت خوب ستاد برنامه‌ها و ترویج مکتب شهید سلیمانی، همکاری دانشگاه‌ها و مدیریت استان، برنامه‌های سالگرد با خوبی و امنیت کامل ور عایت نکات بهداشتی در بیماری کرونا برگزار شد و قدردان این همه تلاش و همت هستیم.

وی همچنین به قدردانی وزیر بهداشت در ستاد ملی مقابله با کرونا از برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی در استان کرمان و رعایت نکات بهداشتی و مقابله‌ای بیماری کرونا اشاره کرد.

بصیری با اشاره به وضعیت زرد استان کرمان ادامه داد: طبق پروتکل‌ها در وضعیت زرد؛ کادر آموزشی مدارس به صورت دو سوم حضوری و یک سوم دورکار خواهند بود.

وی ادامه داد: در مناطق زرد و آبی فقط پایه‌های اول و دوم و دروس کارگاهی با رعایت شرط 10 نفر جمعیت و پس از ابلاغ دستورالعمل می‌توانند حضوری برگزار شوند.

بصیری افزود: مدارس با جمعیت 50 نفر در مناطق آبی پس از ابلاغ مصوبه اجازه برگزاری آموزش‌های حضوری را دارند.

وی خاطرنشان کرد: طبق مصوبه ستاد ملی و طرح محدودیت هوشمند در شرایط زرد و آبی و طی هفته جاری در استان کرمان ادارات به صورت دو سوم حضوری و یک سوم دورکاری خواهند بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ابراز داشت: در وضعیت زرد ممنوعیت تردد بین شهری نداریم، اما تردد شبانه همچنان در شهرهای زرد و آبی از ساعت 21 تا 4 صبح اعمال می شود.

حمیدرضا رشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: شهرستان‌های انار، رودبار جنوب، ریگان، شهربابک، عنبرآباد، فاریاب، فهرج، قلعه گنج، کهنوج، در وضعیت آبی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز