عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی:

تلاش وزیر صمت برای شکست انحصار خودرو و کاهش ۳۰ درصدی محصولات فولاد جای قدردانی دارد

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۲۱:۱۳:۲۸
کد خبر: ۱۱۱۸۵۹۵
تلاش وزیر صمت برای شکست انحصار خودرو و کاهش ۳۰ درصدی محصولات فولاد جای قدردانی دارد
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: از تلاش‌های مهندس رزم‌حسینی وزیر صمت برای شکست انحصار خودرو و کاهش ۳۰ درصدی محصولات فولاد تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسین محمدصالحی دارانی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با بیان اینکه شاهد فروپاشی غرب و افتضاحات کاخ سفید هستیم که به افول ترامپ خواهد انجامید، اظهار داشت: در این بین باید یاد و خاطره شهدا به خصوص شهید دکتر فخری‌زاده، ابومهدی المهندس و سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را گرامی بداریم.

نماینده مردم فریدن و چادگان، فریدونشهر، بوئین و میاندشت در مجلس ادامه داد: در روزهای سخت معیشتی به سر می‌بریم که کسی به فکر محرومان نیست اما برخی مسئولان در این بین بسیار به این اقشار توجه می‌کنند که جای قدردانی دارد چنانچه وزیر صنعت برای کاهش فشار بر بورس قیمت محصولات فولاد را 30 درصد کاهش داده، همچنین برای شکست انحصار خودرو تلاش کرد.

او در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: وضعیت سیب‌زمینی کاران بسیار اسفبار است و کشاورزان به لحاظ اقتصادی تحت فشار قرار دارند و محصولات با کیفیت آنها در انبارها باقی مانده که نیاز به رسیدگی کمیسیون کشاورزی به این موضوع دارد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400خاطر نشان کرد: لازم است در جریان بررسی بودجه فکری به حال تأمین آب شرب حوزه انتخابیه اینجانب و سد این منطقه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز