مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان:

یک درجه‌ کاهش دمای محیط، ۶ درصد مصرف گاز را کم می‌کند

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۰۸:۳۸:۵۳
کد خبر: ۱۱۱۹۳۲۰
یک درجه‌ کاهش دمای محیط، ۶ درصد مصرف گاز را کم می‌کند
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: «می توان با کاهش حداقل یک درجه‌ی سانتیگراد دمای اتاق، حدود 6 درصد در مصرف گاز طبیعی صرفه‌جویی کرد».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ منوچهر فلاح با بیان این‌که همکاری و همیاری مشترکین خانگی در زمینه مدیریت بهینه مصرف می‌تواند کمک بسیار خوبی برای استمرار جریان گاز باشد، اظهار کرد: «مشترکین گرامی می‌توانند با کاهش حداقل یک درجه دمای منزل خود، حدود 6 درصد در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند».

وی با اشاره به این‌که دمای رفاه اتاق بین 18 تا 21 درجه است، افزود: «در وضعیت فعلی با وجود سردی شدید هوا، میزان مصرف گاز استان بالاست و مشترکین عزیز باید نهایت صرفه‌جویی را داشته باشند تا بتوانیم مانع از افت فشار گاز باشیم».

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با بیان این‌که با صرفه‌جویی مشترکین نیاز به قطع گاز مشترکین سایر بخش‌ها نخواهد بود، اظهار کرد: «همه‌ی ما می‌توانیم با مدیریت مصرف در استمرار جریان گاز کمک کنیم و از قطع شدن گاز واحدهای صنعتی و تولیدی نیز جلوگیری کنیم».

وی با اشاره به این‌که کاهش مصرف گاز طبیعی علاوه بر کاهش هزینه‌ی سبد انرژی خانوار، ما را در استمرار جریان گاز کمک می‌کند، گفت: «اگر از این انرژی پاک درست استفاده نکنیم قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد».

فلاح افزود: «با توجه به بررسی‌های انجام شده مصرف گاز ایران نسبت به بسیاری از کشورها بالاست که باید مصرف بهینه مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم از گاز طبیعی در چرخه‌ی صنعت و برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشوراستفاده کنیم».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز