استاندار کرمان در ستاد استانی مشارکت مردمی در توسعه نظم و امنیت عمومی:

برای امنیت باید هزینه کرد/ اولین شاخصه سرمایه‌گذاری و گردشگری، امنیت است

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۰۹:۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۱۳۳۸۸۶
برای امنیت باید هزینه کرد/ اولین شاخصه سرمایه‌گذاری و گردشگری، امنیت است
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه برای امنیت باید هزینه کرد، گفت: اولین شاخصه برای سرمایه‌گذاری و گردشگری امنیت است و همه این مسائل نشان می‌دهد که باید همه امکانات را برای امنیت جمع کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی زینی‌وند در جلسه ستاد استانی مشارکت مردمی در توسعه نظم و امنیت عمومی کرمان با برشمردن اهمیت جایگاه نیروی انتظامی در احساس امنیت جامعه عنوان کرد: مردم برای امنیت ارزش قائل هستند.

وی تجهیز ناوگان انتظامی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: اعتقاد من بر این است که تجهیز ناوگان انتظامی حتی از آموزش و بهداشت ارجحیت دارد، ذره‌ای احساس ناامنی در فرد زندگی را با مشکل مواجه می‌کند.

استاندار کرمان، امنیت را رکن اول زندگی دانست و گفت: حضور نیروی انتظامی در سطح شهر و جاده‌ برای شهروندان احساس امنیت می‌آورد.

زینی‌وند اظهار داشت: تامین امنیت توسط همه دستگاه‌های امنیتی محقق می‌شود، اما حضور نیروی انتظامی احساس امنیت را به جامعه تزریق می‌کند.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان با تاکید بر اینکه برای امنیتی باید هزینه کرد، گفت: اولین شاخصه برای سرمایه‌گذاری و گردشگری امنیت است و همه این مسائل نشان می‌دهد که باید همه امکانات را برای امنیت جمع کرد.

رییس شورای تامین استان کرمان، تشکیل مجمع خیران امنیت‌ساز را لازم دانست و گفت: باید از همه ظرفیت‌های بودجه ای که امکان دارد، برای نیروی انتظامی استفاده شود و همچنین ظرفیت نمایندگان استان در مجلس و ایجاد ظرفیت بودجه 1400 نیز در این زمینه باید فعال گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز