جدال نمایندگان کرمان در هفته پانزدهم لیگ برتر

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۰:۴۴:۴۸
کد خبر: ۱۱۳۵۵۴۸
رئیس کمیته های روابط عمومی و فرهنگی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: گل گهر سیرجان و مس رفسنجان به عنوان نمایندگان استان کرمان، ۲۵ و ۲۶ بهمن جاری به مصاف حریفان می‌روند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عرفان امیرخسروی، به دیدار‌های نمایندگان استان کرمان در لیگ برتر و داوران قضاوت کننده در هفته پانزدهم این رقابت‌ها اشاره و عنوان کرد: در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، مس رفسنجان روز یکشنبه ۲۶ بهمن ۹۹ در ورزشگاه شهدای مس این شهر میزبان ذوب آهن اصفهان است.

او با اعلام اینکه سید علی اصغر مومنی در کنار علی اکبر عظیم پور و دانیال باشنده این دیدار را قضاوت می‌کند و علیرضا طاهرخانی نیز داور چهارم است، افزود: محمد رضا تارخ و ابوالفضل دوستی نیز کمک داور اضافی ۱ و ۲ هستند و حسن کامرانی فر هم این دیدار را نظارت می‌کند.

امیرخسروی تصریح کرد: گل گهر سیرجان دیگر نماینده استان کرمان نیز روز شنبه ۲۵ بهمن در مازندران به مصاف نساجی این شهر می‌رود.

او بیان داشت: علی بای، علی میرزابیگی، رضا حیدری و میلاد قاسمی این دیدار را سوت می‌زنند، یاسر همرنگ و فرهاد امینی نیز کمک داوران اضافی هستند و محسن ترکی نیز بر این بازی نظارت دارد.

رئیس کمیته‌های روابط عمومی و فرهنگی هیئت فوتبال استان کرمان به داوران ناظر و قضاوت کننده از استان کرمان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور نیز اشاره کرد و گفت: علیرضا کهوری به عنوان ناظر داوری دیدار حساس تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران انتخاب شد که این بازی روز شنبه ۲۵ بهمن ماه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

امیرخسروی افزود: ماشین سازی تبریز و صنعت نفت آبادان هم روز شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ مقابل هم صف آرایی می‌کنند که این دیدار را محمد صالح عرب آبادی از کرمان قضاوت می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز