پیشتازی پزشکی قانونی کرمان در زمینه توسعه خدمات در مناطق محروم

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۰۷:۴۳:۵۵
کد خبر: ۱۱۳۶۱۷۱
پیشتازی پزشکی قانونی کرمان در زمینه توسعه خدمات در مناطق محروم
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمان گفت: این مجموعه در زمینه توسعه خدمات در مناطق محروم از استان های پیشرو در کشور به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عباس آمیان در حاشیه بازدید رییس کل دادگستری استان کرمان از ساختمان اداره کل و آزمایشگاه های مختلف پزشکی قانونی این استان افزود: آزمایشگاه پزشکی قانونی استان کرمان سابقه ای چندین ساله دارد اما در ساختمان جدید این اداره کل، از روش های جدید و به روز استفاده می شود و سعی شده همزمان با فرمایشات ریاست قوه قضاییه و تاکیدات ریاست کل دادگستری استان کرمان در زمینه توسعه خدمات در مناطق محروم اقدامات اساسی انجام شود.

وی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهارداشت: همزمان با توسعه خدمات پزشکی قانونی در مناطق محروم استان، رشد و افزایش کیفیت خدمات نیز مورد توجه قرار گرفته است و تجهیزات جدیدی نیز در حال خریداری است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمان ضمن تاکید بر این مطلب که در  پزشکی قانونی استان کرمان از روش های به روز برای انجام آزمایشات استفاده می شود ، خاطرنشان کرد: 9 آزمایشگاه ویژه، با کیفیت و بسیار خوب در مجموعه پزشکی قانونی استان کرمان در حال فعالیت هستند و انشاالله بتوانیم خدمات خوبی را به مردم ارائه کنیم.

آمیان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای توسعه کمی و کیفی خدمات و سالم سازی اقدامات پزشکی قانونی استان کرمان، بیان کرد: هیچگونه کوتاهی و قصوری را در سازمان پزشکی قانونی بر نمی تابیم و سعی می کنیم همراه و در سایه حمایت دادگستری، محیط سالم و امنی برای فعالیت کارکنان داشته باشیم.

وی از فعالیت های پزشکی قانونی به عنوان خدماتی شبانه روزی و ایثارگرانه یاد کرد و ادامه داد: در مجموعه پزشکی قانونی استان کرمان اجازه نمی دهیم حقی از مردم در جای جای استان ضایع شود و اگر کسانی قصد ایجاد اختلال در روند سالم ارائه خدمات در پزشکی قانونی را داشته باشند، برخورد لازم با آنها انجام خواهد شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز