استاندار کرمان:

مشکلی در جذب اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی نداریم/امکان ندارد مصوباتمان را فراموش کنیم

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۸:۰۶:۳۲
کد خبر: ۱۱۳۷۳۷۳
مشکلی در جذب اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی نداریم/امکان ندارد مصوباتمان را فراموش کنیم
استاندار کرمان گفت: در نشستی که روز گذشته با معاون روستایی ریاست جمهوری داشتیم، عنوان شد که مشکلی در جذب اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی زینی‌وند در هشتمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، پیگیری مستمر مدیران را در اجرای دقیق و کامل مصوبات مورد تاکید قرار داد و با قدردانی از تلاش‌های مدیران، هدف تشکیل جلسات کارگروه را همگرایی و کمک برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف اشتغال و سرمایه‌گذاری استان برشمرد و افزود: اگر مدیر و سرمایه‌گذاری در اجرای کار کوتاهی می‌کند، پشت سر او معطل نمانیم.

استاندار کرمان عنوان کرد: از زحمات مدیران غافل نیستیم، اما باید هماهنگی‌ها را بیشتر کنیم. برگزاری جلسات برای هماهنگی و تحرک بیشتر است و امکان ندارد مصوباتمان را فراموش کنیم.

زینی‌وند گفت: عملکرد اشتغال استان کرمان با توجه به شرایط کشور بد نیست، اما از استان پرظرفیت کرمان توقع بیشتری وجود دارد.

استاندار کرمان به مدیران اجرایی تاکید کرد تا شخصا برای پیگیری مصوبات وقت بگذارند و گفت: پیگیری جدی مصوبات و حضور مدیران در شهرستان‌ها برای پیشبرد کارها مهم است.

استاندار کرمان به نشست روز گذشته با معاون روستایی ریاست جمهوری اشاره داشت و گفت: در حوزه اشتغال روستایی مصوبه خوبی در کشور داشتیم و رضایتمندی نسبتا مطلوبی هم در این زمینه وجود دارد، ضمن اینکه در جذب اعتبار برای طرح‌های اینچنینی مشکلی نداریم.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌هایی که تا ۱۵ میلیارد تومان ساختار دریافت اعتبارات ملی را داشته باشند با توجه به ظرفیت استان این زمینه وجود دارد که در حوزه طرح‌های صنایع دستی و تکمیل زنجیره مس اعتبارات ملی دریافت کنیم.

زینی‌وند اظهار داشت: ماه‌های پایانی سال زمان جمع‌بندی دستگاه‌ها است و بانک‌ها طرح‌های اشتغالزایی را تعریف کنند و در این زمینه اعتبارات پرداخت شود.

استاندار کرمان در ادامه همچنین به تدوین سند طرح جامع گردشگری در راستای سند آمایش استان اشاره داشت و گفت: این سند باید تعداد جذب گردشگر، ظرفیت‌ها و برنامه‌ها را مشخص کند و به مثلث گردشگری کشور متصل شود.

وی بیان داشت: سند گردشگری استان کرمان باید براساس تنوع اقلیمی و جغرافیایی و ظرفیت‌های هر منطقه دیده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز