استاندار کرمان در ستاد فرماندهی عملیات پاسخ به بحران:

تمام امکانات استان برای مقابله با ملخ صحرایی باید آماده شوند

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۸:۰۲:۱۰
کد خبر: ۱۱۳۸۶۰۰
تمام امکانات استان برای مقابله با ملخ صحرایی باید آماده شوند
استاندار کرمان گفت: تمام ظرفیت‌ها و امکانات استان برای مقابله با پدیده هجوم ملخ‌های صحرایی و در حد مقدورات باید آماده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی زینی‌وند در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در پی هشدار فائو و وزارت جهاد کشاورزی در خصوص هجوم ملخ‌های صحرایی تشکیل شد، عنوان کرد: برآورد دقیقی از اعتبارات مورد نیاز برای مبارزه با هجوم ملخ ها صورت بگیرد تا در تخصیص اعتبارات به استان کرمان دچار مشکل نشویم.

وی با بیان اینکه مشکلات اعتباری مربوط به تعمیر خودروهایی که مستقیم با بحث مبارزه با ملخ ها درگیر هستند باید برطرف و مأموریت راننده‌ها نیز پرداخت شود، افزود: لازم است از ظرفیت نیروهای مسلح و بخش خصوصی نیز در این زمینه استفاده شود.

استاندار کرمان گفت: با توجه به حادثه خیز بودن و در عین حالا تجربیات بالای در استان در زمان بحران‌ها انتظارات از این استان در زمان بحران ها بالا است.

زینی‌وند، انجام مطالعه گسل‌های شهر کرمان طی برنامه مدون را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: تا 10 روز آینده تمام ظرفیت‌ها برای مقابله با پدیده هجوم ملخ‌های صحرایی در استان در حد مقدورات باید آماده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز