حضور ضربتی ماموران مرکز فوریت های پلیسی،۶۰ سارق را حین سرقت ناکام گذاشت

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۸:۴۵
کد خبر: ۱۱۴۰۱۴۲
حضور ضربتی ماموران مرکز فوریت های پلیسی،۶۰ سارق را حین سرقت ناکام گذاشت
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: با حضور به موقع ماموران مرکز فوریت های 110 این فرماندهی در محل وقوع سرقت های اعلامی60 سارق در حین سرقت دستگیر و 7 دستگاه خودرو مسروقه نیز در یک ماه گذشته کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مهدی پورامینایی از رسیدگی ماموران این فرماندهی به بیش از 9 هزار خبر فوریتی در یک ماه گذشته خبر داد و اظهار داشت: پلیس 110 نماد امداد رسانی فوری به شهروندان است.

 وی با اشاره به اینکه برخورد مقتدارانه توام با صبر، هوشیاری و سرعت عمل 3 ویژگی ماموران 110 است، بیان داشت: با حضور به موقع ماموران مرکز فوریت های 110 این فرماندهی در محل وقوع سرقت های اعلامی60 سارق در حین سرقت دستگیر  و 7 دستگاه خودرو مسروقه نیز در یک ماه گذشته کشف شد.

سرهنگ پورامینایی نتیجه این عملکرد را افزایش گشت ها 110 با همکاری سایر ادارات دولتی عنوان کرد و گفت:  توجه ویژه استرداد اموال مسروقه به مالباختگان، کنترل بازارهای خرید به عنوان نکاتی مهم در پایان سال در دستور کار پلیس قرار دارد و حضور مشهود گشت های110 در محلات علاوه بر پیشگیری از وقوع سرقت، احساس امنیت شهروندان را تقویت می کند.

وی افزود: با توجه به اینکه جلب مشارکت های مردمی از مهم ترین اهداف مرکز فوریتهای پلیس 110است افزایش تماسهای مردمی با این مرکز نشان از اعتماد مردم و رسیدن به این هدف مهم دارد و حضور به موقع پلیس در صحنه های جرم موجب ارتقاء احساس امنیت در شهروندان می شود.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به حجم بالای مأموریت های پلیسی 110 و پاسخگویی به موقع به مطالبات پلیسی ،از مردم خواست از برقراری تماس های غیر ضروری با این مرکز خودداری کنند تا با بهره گیری از توان بالقوه پلیس پاسخگویی به موقع امدادخواهی شهروندان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز